Se her litt....

Anne 23

Forelsket i forumet
Noen som følger med på denne bloggen http://marinakrogh.blogg.no/ ?
Oppforder alle til å be om at hun skal få sønn sin tilbake.... Ufattelig trist...

Har fulgt denne bloggen siden han ble født... Så utrolig trist [:(] Håper og ber til at han klarer seg!

Har følgt med på denne bloggen, men har ikke fått hvert innom den siste uke.
så ufattlig trist[:(][:(]
jeg håper det ordner seg og at lille Even får leve[:(]

ORIGINAL: jcecilie

Har følgt med på denne bloggen, men har ikke fått hvert innom den siste uke.
så ufattlig trist[:(][:(]
jeg håper det ordner seg og at lille Even får leve[:(]

samme her [:(]

Jeg har fulgt med på denne bloggen. Det er helt helt ufattelig. Lille Even som kom så altfor tidlig, med så mange oppturer og nedturer, men som alltid hadde krefter til å stå på å komme seg gjennom... Han har slitt med mye stakkar lille. Og så topper det seg [:(] Jeg gråter bare jeg tenker på det. Håper og ønsker at han skal klare seg, at han plutselig blir kvitt alt og plutselig våkner opp og er lys våken, sprell levende. Dette er noe jeg ikke unner noen å oppleve [&:] Helt ufattelig trist. Nå kan vi ikke annet enn å håpe!

Ånei[:(][:(][:(]Jeg er daglig innom bloggen hennes og dette var forferdelig trist lesning![:(][:(]

Å herreguuuud noe så forferdelig! Jeg har ikke ord til å skrive hva jeg føler nå! Jeg er helt satt ut for noe så trist klarer jeg ikke å tenke meg.. håper virkelig for lille even at han klarer seg! stakkars folk..det er helt ubegripelig...huff... trist[:(]

Uff, så fælt.. Unner ingen det der.. Håper han får leve![:(] Men er dette legene sin skyld?? Siden han ble hjerneskadd under operasjon?? De har vel et visst ansvar?

forferdelig trist[:(]får håpe at lille Even får leve..

Back
Topp