Se her litt jenter.. *bilde*

Lykke-lita

Blir kjent med forumet
Oppblåstheten har gått litt bort de siste dagen, likevel ser jeg slik ut... Hjelp! Begynner å lure på om det er flere der inne. (Vi har begge tvillinger i familien) Blir veldig vanskelig å skjule dette så veldig lenge :p

Flere som har mage allerede? Uten å føle seg noe spesielt oppblåst? :)image.jpg

Skal sies at jeg bare er litt over 4 uker!

Hihi, heldiggris som allerede har en liten bump :D

Jeg har bare henge-bolle-mage jeg. Ekstra kilo og har vært gravid en gang før så.. Fordelen med at jeg får være høygravid om sommeren denne gangen, er at jeg ENDELIG kan gå i bikini med STRAM mage! :D

aner ikke om det er bare jeg som har lagt på meg eller om det har begynt å skje ting der nede . merker jo det på hoftebuksene, atte... jeg må kjempe litt... for å få de i igjen... jeg har tatt bilder fra uke 4 å heeeelt til nå :P haha

men skal ikke vise frem noe før jeg selv ser en forskjell... for foreløbig så er det kun gravidflesk fra de to forrige svangerksapa som vises mest. haha ;)

Ja veldig koselig Men likevel rart og litt vell tidlig synes jeg :p

hehe,sånn har jeg også det
men husk både tarmer og alt blir forflyttet pga livmora di. så er ikke så veldig rart! livmora har jo ikke kommet over bekkenet ditt enda, men klart at det skjer noe med magen din! :) <3 OG det er jo det som er gøy å begynne å se på fremover nå. Jeg tar bilder av meg selv i de samme klærne hver gang! enklere å virkelig se forskjellen i starten :)

O

Min mage har også fått en liten kul og jeg er ikke oppblåst som jeg vet om :) vi har tvillinger o familien og jeg har selv vært gravid med tvillinger (endte i SA) så jeg krysseregentlg litt fingerne for at det vil vise to bankende hjerter på UL om en drøy uke :)

Dæven :O ser jo ut som du er mellom 18-20 uker på vei :scared007

Back
Topp