se her da.

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hva er det som har gjort til at du er den personen du er i dag?????[:D][:D][:D][:D][:D]  hendelser eller ect???

Må bli at pappa døde for fem år siden, og utdannelsen min..

det var ett godt spørsmål.. egentlig ikke tenkt på det... må tenke litt først tror jeg..[;)]

Oppdragelsen, familie og venner, og ikke minst jobben og de erfaringene jeg gjør meg der hver dag, alt jeg ser og opplever.

Samboeren min! Før jeg møtte han gjorde jeg mye som jeg ikke skulle ha gjort. Har såpass mye respekt for kjæresten min at jeg begynte å oppføre meg når jeg møtte han. For meg var det kjærlighet ved første blikk![;)]  Så har vi jo fått 2 unger sammen, så er mamma på heltid jeg!

Det må være oppdragelsen jeg har fått av mine foreldre. Og alt jeg har vært gjennom disse 22 årene,av opr og alt! Har lært meg å sette mer pris på livet,ikke ta ting for gitt. Har sett masse,opplevd masse og har mye livserfaring i forhold til mine jevnaldrende.

Har også lært masse av min kjære etter jeg traff han! [:)] Faktisk veldig mye også på disse to årene,noe jeg er utrolig glad for! [:)]

ORIGINAL: MedicMarit

Oppdragelsen, familie og venner, og ikke minst jobben og de erfaringene jeg gjør meg der hver dag, alt jeg ser og opplever.
signerer denne

Back
Topp