se her alle med erfaring på angelsound

kosemor

Glad i forumet
fikk den vanlige typen med høretelefoner i posten idag.. er 8+5.. hører slik lyd som er filmen inne på nettsiden dems, men lyden her går ikke like fort..tror lyden er ganske lik pulsen min..hørt 3 ganger i dag,samme plass hver gang på høyre side rett ved skambeinet,hører en annen dobbellyd rett bak den kraftigste lyden..hører ingen ting på venstre side.. er det hjertet jeg hører mon tro?

oki

dev260pr___.png

er nok dit eget hjerte du hører ;)

Jeg fant ikke lyden før jeg var over 11 uker. Hadde Angelsound med andremann også, og det var rundt 11-12 jeg hørte hjertelyden da også. Jeg måtte lytte mellom skambenet og navlen for å finne hjertelyden, i starten letet jeg på feil sted (altfor langt nede)..

Hvis lyden følger din egen puls er det nok ditt eget hjerte/hovedpulsåren du hører. Det er ikke alle som hører babyens hjertelyd så tidlig som 8+5, ser at Angelsounds på nettsiden sin skriver fra uke 12, og enkelte først fra uke 14. Har du morkaken på fremsiden kan man også ha problemer med å høre lyden såpass tidlig.
Vil anbefale deg å ha litt is i magen og prøve litt innemellom, plutselig finner du lyden!

Jeg har angelsound. Å jeg hørte hjerte i 8+6. Noen cm nedenfor navlen.

Back
Topp