Se han sparker

Monkaponka

Forumet er livet

Hihi... artig bildet!!

Ja, du må svare fort om dette er manipulert... hvis ikke - hvordan greide dere å ta bilde akkurat da det skjedde?

Nei, det er helt sant[:D]

Kødda

HeHe, Jeg har også det.... [:D]

hihi, har lagt inn det bildet her en gang før jeg også![:D]
nei, det er nok manipulert,[8|]
men morsomt bilde da![;)]

tror nesten jeg hadde blitt redd jeg hvis man så det så godt. Men gud så herlig det er når jeg ligger på siden om kvelden og hun stikker tærne ut...jeg kan faktisk kjenne små rugler der hvor tærne er! Så stryker jeg forsiktig så trekker hun foten tilbake..og sånn holder vi på...hihi.

Flere som kjenner sånn?

ååå, så kos!![:D]
jeg kjenner ikke tærne,
men pleier å kjenne foten stikker ut på siden jeg også, så holder jeg der som foten er
også trekker han tilbake foten ja![:)]

det er så rart assa!! kommer liskom ikke helt over det ennå, at det er et levende lite menneske inni magen, og at man på en måte kan kommunisere med å dytte litt tilbake på sparkene og sånn!

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, nå gleder jeg meg til å bli mamma!!!!!!!![:)][:)][:)]

Første gang jeg "fant " tærne kjente jeg bare en tupp..eller det som jo er beinet da..som du skriver...men når jeg da trykker litt inn med en finger og stryker frem og tilbake, så fant jeg tilslutt "langsiden med tær"..kjenner bare såvidt rugler. Kan lissom ikke ta tak i ei tå..hihi. Men har kjent att det er tær ifalllfall....[:D]

Back
Topp