Se en unik bildeserie av en fødsel utenom det vanlige

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Begynte å lekke litt vann, ble satt igang med modningspiller, uten hell. Så etter 33 timer steg feberen min og fikk en infeksjon og det hele endte med haste KS. Håper på en naturlig fødsel denne gangen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

30 timer fra første ri. 20 min med pressrier :)

Fra første rie aner jeg ikke, men fra jeg hadde sterke mens smerter som jeg kalte det 3 timer.
Fra det plutselig gjorde jæ..... vondt ca 45 min

Fra vannet gikk 16 timer. Fra 4 cm åpning nesten 5 timer. 14 min med pressrier.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Vannet jekk ca 20,00 kom på sus kl 22,00 å 22,25 va hu ude så mao 25 min
Nr 2... Vanne jekk 17.30 måtte ta taxi så den va her 18.30.... Måtte få sykebil i mote å fra taxi å inn i sykebilen va kl 18.55.19.05 va han ude :) Blei født i vei kanten så rakk kje inn te sus... Lure kor fort d går denne gangen...Vil nå kjenna bekrymringen når d nærme seg...

Fra første rie, 25 timer.. På sykehuset regnet de det til 8 timer..

Vannet jekk ca 20,00 kom på sus kl 22,00 å 22,25 va hu ude så mao 25 min
Nr 2... Vanne jekk 17.30 måtte ta taxi så den va her 18.30.... Måtte få sykebil i mote å fra taxi å inn i sykebilen va kl 18.55.19.05 va han ude :) Blei født i vei kanten så rakk kje inn te sus... Lure kor fort d går denne gangen...Vil nå kjenna bekrymringen når d nærme seg...

Oisann, skal si det har gått unna...!

Ja d jore d... :P hehe... Men i groen bare glae te når eg for hørra ko mange tima folk ligge å kave... Store systerå mi låg i 36 tima,å eg va gla d kje va mg:P

Back
Topp