Se dette bildet !

ingz

Glad i forumet
Dette er da ett bilde av min Audi A6 imorrest! Har snødd inatt å imorrest så så den slik ut. Aner ikke hva/hvem som har gjort dette... Bilen var kald når det snødde så kan ikke ha vært motoren som har varma heller.
Noen som har ei logisk forklaring på hva det kan være?
Ble litt skremt når jeg så det... hm!

Hehe, nei jeg aner ikke.. spesielt mønster..er vel noen som har vært å hatt det gøy tenker jeg :)

ORIGINAL: Karmosin

Hehe, nei jeg aner ikke.. spesielt mønster..er vel noen som har vært å hatt det gøy tenker jeg :)

hoho, jeg å tenkte på dette [8D] Ja, var ikke noe fotspor rundt bilden da.
Men fikk høre att det er visst ganske vanlig, er noe som er varmt inni der. Ikke vet jeg [8D]

Det der er en morsekode for "God morgen søte Tone, no vart du skræmt no!" [:D][;)]

Du får åpne panseret å se om mønsteret stemmer til en varm motor under[:D]

ORIGINAL: JeanetteR

Det der er en morsekode for "God morgen søte Tone, no vart du skræmt no!" [:D][;)]

Du får åpne panseret å se om mønsteret stemmer til en varm motor under[:D]

Hihi, kansje det ja [:D]

ORIGINAL: ibsensripsbusker

Under panseret, i "luka" er det et sånt deksel eller hva man kan kalle det, vedder på at det har samme mønster om du åpner og ser[;)]

Jepp, skulle se isted men fikk ikke opp panseret [&:] Det ble litt ødelagt når vi dro opp bilen da jeg satt fast i snøskavla, men de på verkstedet hadde ordna alt igjen, men ikke sjans på om att jeg klarte å få det opp nei [:@]

må nok skuffe deg å si det er motoren...

Hehehe, det er nok motoren.. Var den varm når du så det eller? Hm [8D]

Back
Topp