Se denne!!

Reinbue

Forumet er livet
Å fytti.. trodde ikke jeg kom til å gråte, for jeg var liksom ikke i det humøret i det hele tatt!! Og her sitter jeg med to striper med tårer langs begge kinnene mine!!

http://www.youtube.com/watch?v=K1qtf-qJpnM&feature=related

Jeg gråt ikke, men jeg blir ennå mer sikker på dette:

Da vi giftet oss hadde jeg og presten DEN diskusjonen. For jeg nektet han å si "til døden skiller dere ad".... Og det står jeg ved. Ingen kan VITE hva som skjer i fremtiden!

Hvis jeg eller mannen (Gud forby) ender opp med en massiv hjerneskade, så er jeg veldig usikker på om det blir rett å skal være forpliktet til å leve sammen. Jeg ønsker da at mannen min lever videre på en annen måte og blir lykkelig sammen med noen andre. Ekstremt sjelden "holder man ut" og det skjønner jeg...

Kanskje det er fordi jeg jobber med unge mennesker med hjerneskade, og har sett hvordan partneren sliter...... Og JEG syns det er veldig forståelig når partneren da ikke klarer mer...

Hihi, sterke meninger om dette, får bare håpe at det aldri blir en problemstilling[:)]

Jeg fikk tårer i øyna nå rj eg så denne jeg også.. Fy så høyt han elsker konen sin!!

Jeg tenker også litt i Vand sin retning, hvor lenge vil den kjærligheten vare og vil han en dag finne seg i en situasjon han ikke ønsker å være i...[&o] bundet til å pleie og hjelpe konen sin som en sykepleier mot en pasient...

Ser så utrolig opp til de personene som klarer seg gjennom så tragiske hendelser men jeg har også veldig stor forståelse for at det kan splitte folk også desverre...

jeg er enig med deg vand. tror ikke jeg hadde blitt i et sånt forhold. men jeg syns det er utrolig sterkt at han har valgt det! det syns jeg er rørende!

Back
Topp