se denne *fra generell*

vinglepia

Forumet er livet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23634215

jeeeezez er det mulig. skikkelig fjortis diskusjon.

i know.. Går ikke an å komme noe som helst uten at det kommer en eller annen hysterisk "kjerring" som MÅ ha en mening, si imot osv.. [8D]

veldig ja [8D]

ORIGINAL: stavanger87

jeeeezez er det mulig. skikkelig fjortis diskusjon.

herregud!! Blir helt paff av å lese hva folk henger seg opp i!

ORIGINAL: Mailinn90

Hmm, fikk faktisk sånn gåstol i julegave! Hva skal jeg gjøre?? [&:]

ringe de du fikk den av og fortelle at den inneholder bly og at du derfor trenger å vite hvor den er kjøpt så du kan levere den og bytte til noe annet [:)]

MEN hvor kommer informasjonen om at denne ikke er godkjent fra?
Jeg fikk denne i gave akkurat og leverer den GJERNE tilbake til butikken hvis jeg har noe mer holdbart argument å komme med enn "det var ei på et forum som sa at denne ikke var godkjent....."

de selger jo ikke ting i norge som ikke er godkjent. Da trekkes det fra markedet. så hvor dette kommer fra vil jeg også vite

ORIGINAL: itzy

Jeg fikk denne i gave akkurat og leverer den GJERNE tilbake til butikken hvis jeg har noe mer holdbart argument å komme med enn "det var ei på et forum som sa at denne ikke var godkjent....."

Ja, vil gjerne vite hvor denne info kommer fra ja, så jeg kan ha det skriftlig. Holder ikke med å bare si at det var ei på forumet som sa at denne gåstolen ikke er godkjent [8D]

Jeg fikk tilsendt følgende informasjon fra Babyshop (kopi av plakaten som henger i deres butikker):

Informasjon!Til våre kunder:
•Gåstolen på bildet er ikke godkjent for salg i Norge grunnet innhold av bly på innsiden av lekebrettet.
•Dette gjelder produkter kjøpt etter 21. juni 2010.
•Du kan levere produktet tilbake og få pengene igjen.Vi beklager dette!

ORIGINAL: stavanger87

de selger jo ikke ting i norge som ikke er godkjent. Da trekkes det fra markedet. så hvor dette kommer fra vil jeg også vite

Babyshop forklarte at kontroller hadde vist seg at det var brukt en loddetråd til elektronikken i lekebrettet som inneholdt for høye nivåer bly, og at gåstolen derfor var tilbakekalt siden den ikke var godkjent. Den var fjernet fra hyllene og butikkene var pålagt å henge opp plakaten med beskjed om tilbakekalling, så folk kunne levere tilbake produktet og få pengene tilbake.

På BabyShop her hang det også en liten plakat om at den kunne byttes. [:)]

Ja, vil gjerne vite hvor denne info kommer fra ja, så jeg kan ha det skriftlig. Holder ikke med å bare si at det var ei på forumet som sa at denne gåstolen ikke er godkjent [8D]

Jeg fikk tilsendt følgende informasjon fra Babyshop (kopi av plakaten som henger i deres butikker):

Informasjon!Til våre kunder:
•Gåstolen på bildet er ikke godkjent for salg i Norge grunnet innhold av bly på innsiden av lekebrettet.
•Dette gjelder produkter kjøpt etter 21. juni 2010.
•Du kan levere produktet tilbake og få pengene igjen.Vi beklager dette!

aha skjønner

Jeg er blandt de som er veldig imot ting som gåstol, hoppehuske, babybjørn (den gamle varianten)..

Hvorfor bruke noe som man vet ikke er bra, selv bare bittelitt?

Man vet desverre ikke hvor grensa går for når det kan oppstå en skade på rygg/bekken.. Det finnes mange andre leker som er minst like gøy for barnet, som i tillegg ikke er helseskadelige [:)][:)]

Hmm, nå ble jeg funderen og, min sønn fikk slik til jul, og jeg kjenner MANGE som har den . . . Må jeg nesten dra på babyshop her jeg bor i dag å høre :)

ORIGINAL: [Malin]

Jeg er blandt de som er veldig imot ting som gåstol, hoppehuske, babybjørn (den gamle varianten)..

Man vet desverre ikke hvor grensa går for når det kan oppstå en skade på rygg/bekken.. Det finnes mange andre leker som er minst like gøy for barnet, som i tillegg ikke er helseskadelige [:)][:)]

Kunne ikke sagt meg mer enig!!!

hva er forskjellen på gamme log ny variant på babybjørn -?[8|]

jeg har begge . har ikke fått med meg noe om dette...

ORIGINAL: Opsideisi

hva er forskjellen på gamme log ny variant på babybjørn -?[8|]

jeg har begge . har ikke fått med meg noe om dette...

Det er vel en ny variant som er mer ergonomisk riktig tror jeg, at ikke babyen får hele kroppsvekta mot skrittet..[:)]

ORIGINAL: Summer Frost

ORIGINAL: [Malin]

Kunne ikke sagt meg mer enig!!!

Hvilken gåstol er det snakk om? Får ikke sett tråden på generell..

Back
Topp