Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: stavanger87
jeeeezez er det mulig. skikkelig fjortis diskusjon.
ORIGINAL: Mailinn90
ORIGINAL: itzy
MEN hvor kommer informasjonen om at denne ikke er godkjent fra?
Jeg fikk denne i gave akkurat og leverer den GJERNE tilbake til butikken hvis jeg har noe mer holdbart argument å komme med enn "det var ei på et forum som sa at denne ikke var godkjent....."
Ja, vil gjerne vite hvor denne info kommer fra ja, så jeg kan ha det skriftlig. Holder ikke med å bare si at det var ei på forumet som sa at denne gåstolen ikke er godkjent [8D]
ORIGINAL: stavanger87
de selger jo ikke ting i norge som ikke er godkjent. Da trekkes det fra markedet. så hvor dette kommer fra vil jeg også vite
ORIGINAL: Mailinn90
MEN hvor kommer informasjonen om at denne ikke er godkjent fra?
Jeg fikk denne i gave akkurat og leverer den GJERNE tilbake til butikken hvis jeg har noe mer holdbart argument å komme med enn "det var ei på et forum som sa at denne ikke var godkjent....."
Ja, vil gjerne vite hvor denne info kommer fra ja, så jeg kan ha det skriftlig. Holder ikke med å bare si at det var ei på forumet som sa at denne gåstolen ikke er godkjent [8D]
Jeg fikk tilsendt følgende informasjon fra Babyshop (kopi av plakaten som henger i deres butikker):
Informasjon!Til våre kunder:
•Gåstolen på bildet er ikke godkjent for salg i Norge grunnet innhold av bly på innsiden av lekebrettet.
•Dette gjelder produkter kjøpt etter 21. juni 2010.
•Du kan levere produktet tilbake og få pengene igjen.Vi beklager dette!
skjønnerORIGINAL: [Malin]
Jeg er blandt de som er veldig imot ting som gåstol, hoppehuske, babybjørn (den gamle varianten)..
Hvorfor bruke noe som man vet ikke er bra, selv bare bittelitt?
Man vet desverre ikke hvor grensa går for når det kan oppstå en skade på rygg/bekken.. Det finnes mange andre leker som er minst like gøy for barnet, som i tillegg ikke er helseskadelige [:)][:)]

ORIGINAL: Summer Frost
ORIGINAL: [Malin]
Jeg er blandt de som er veldig imot ting som gåstol, hoppehuske, babybjørn (den gamle varianten)..
Hvorfor bruke noe som man vet ikke er bra, selv bare bittelitt?
Man vet desverre ikke hvor grensa går for når det kan oppstå en skade på rygg/bekken.. Det finnes mange andre leker som er minst like gøy for barnet, som i tillegg ikke er helseskadelige [:)][:)]
Kunne ikke sagt meg mer enig!!!