Se denne fine bilen da, damer (link)

Skal du ha deg ny konebil lene?
Var en snerten  bil

neeeei - det er jo bilen vår

Ja så det , men siden dere skal selger den. Lurte jeg på om du skulle ha deg ny bil :-)

Søt liten bil det der. Burde ikke være så vanskelig å få solgt den. Ikke med det forbruket iallefall
Hva skal dere ha nå da? Var det idag G skulle hente ny bil forresten?

Vel, denne skulle egentlig byttes med den Subaruen vi hadde gjort avtale om å kjøpe, men siden denne selgeren tydeligvis ikke tar en muntlig avtale så alvorlig så har han altså solgt den til noen andre- uten å gi oss sjansen å ta den først... så nå blir det nok ikke noe salg av peugeoten tenker jeg.

Jeg kjører en Mazda 5 jeg, og den beholder jeg en stund til

teite selgeren da... han skal være glad det ikke var til meg.. jeg hadde klikka.....!!!!! (noen som sa hormoner????)

Malin sitter forresten ved siden av meg nå, og har sett signaturen din og uytrbyter:" Mamma.. er det virkelig Johanna.. jeg savner Johanna...." også kom tårene her.. snakk om følelser...................... det er litt berg og dalbane her for tida... :P

Søte Malin! Håper vi kan få til en lengre tur til Oslo (eller Nittedal) i løpet av våren, da får vi prøve å treffes altså! Jentene hadde jo virkelig kjemi, og det hadde Julie og August også, selv om de var veldig små

Back
Topp