Se denne❤️

De er langt fra ferdige, men de er på et vis det likevel. Så perfekte, men så små, så umodne, men likevel fullstenidge. "babyen har fått alle delene, den er bare ikke ferdig enda" som min sønn sa det i morges. Alt er jo der. Det er bare ikke klart til bruk. Men det er mulig, om det likevel skjer.

Noe så vidunderlig. Og samtidig skremmende.

Lille får bli inni magen ei stund til, ja

Huff.. sniktittet på de andre forumene og det var det ei som hadde født i uke 35. Syns det var tidlig nok jeg, og sa til babyen at den fikk se å holde deg inne en stund til ;-) og nå har den det i hvert fall best inne i magen!

De ser ferdige ut ja, men absolutt ikke klar for verden enda ❤️
Har en liten frykt for å føde tidlig, men ettersom de to andre kom i uke 38 trur jeg det går bra denne gangen å :)
Gleder meg til nedtellingen til uke 37 begynner! :D

Eldste her kom i veke 27, absolutt ikkje å anbefala. Heldigvis e ho frisk og rask i dag :)

Åj, uke 27 ja.. De prøvde å stoppe fødselen da men det gikk ikke? Hvordan startet det, gikk vannet eller?

Åj, uke 27 ja.. De prøvde å stoppe fødselen da men det gikk ikke? Hvordan startet det, gikk vannet eller?
Da blei oppdaga stort vekstavvik ei veka før. Ho blei tatt med hastesnitt pga at eg ikkje kjente liv den dagen. Kom inn på KK kl.22 og ho var ute 01.28 ;) Akutt svangerskapsforgiftning, lite forstervatn, dårlig gjennomstrømming i navlestrengen, morkakesvikt...alt på ein gong igrunn. 4 daga på respirator, 6 veker i kuvøse og oksygen i ein mnd etter me kom heim. Blei utskrivne 3 dager etter termin, så da vart et langt sykehusopphold.

Forrige sangerskap(planlagt ks 12 daga før termin) og detta svangerskapet, så har eg fått Albyl-E og tett oppfølging på KK :)

Back
Topp