Se den nye krona mi :) *BILDE*

cathkal

Gift med forumet
Fikk gavekort til jul og hadde en veldig liten lysekrone over spisebordet.
Den gamle skal opp på det nye gjesterommet ( innreder oppe og er snart ferdig)

Denne hang jeg opp i går..hva synes dere?[:D][;)] først tenkte jeg den ble for voldsom, men nå elsker jeg den.
Var bare uvant siden den forige va sååå liten.

Nå kommer eletriker neste uke og fikser oppe så da skal jeg få han til lage dimmer til lampen.
Kan fort bli litt skarpt med 15 skinnende pærer ( derfor bilde uten lysa på )

Tusen takk[:D]

Nydelig [:D][:D][:D]

Takk takk :)

den var faktisk veldig fin,selv liker jeg egentlig ikke sånne store lysekroner men kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

ORIGINAL: lene89

den var faktisk veldig fin,selv liker jeg egentlig ikke sånne store lysekroner men kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Takk takk..ja når den først kom opp så tenkte jeg " off den ble altfor svær" men nå har jeg vent meg mer til den.
den er kjøpt på skeidar på salg nå til 1900 kr[:D]

Det ble utrolig pent.

Tusen takk[:D]

NYYYDELIG GITT[:D][:D][:D]
Missunner deg nå innmari[:)][;)]

Den var rett og slett nydelig[:D]

Kjempe fin er den, har kjøpt den jeg og, venter på å få hengt den opp i gangen(har høgt under taket der den skal henge)

ORIGINAL: lille mini

Kjempe fin er den, har kjøpt den jeg og, venter på å få hengt den opp i gangen(har høgt under taket der den skal henge)

Da blir den non enda nydeligere:) Et puslesspill få den sammen[;)]

Kjeeeeeeeeeeempefint!! Så fint du har det!! Jeg sliter med å bestemme meg på hvordan jeg skal ha det på spisebordet mitt, men det der var jo sååå nais!! Hva slags duk er det?

kjempe flott lampe ,jeg blei litt mesunlig nå, jeg solgte min og jeg savner utsende men syns det var så slitsomt med alle lyspærene som gikk hele tiden

ORIGINAL: LOMO*4

kjempe flott lampe ,jeg blei litt mesunlig nå, jeg solgte min og jeg savner utsende men syns det var så slitsomt med alle lyspærene som gikk hele tiden

Ja den kan jeg skjønne..men nå kommer heldigvis eletriker og kobler til dimmer slik at de ikke skinner så sterkt[:D]

Back
Topp