Se bevegelser

Rainbow Baby 2023

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Julilykke 2023
Noen andre som ser bevegelsene til babyen? :woot: Jeg så hele magen bevege seg forrige uke, da hun byttet side. Også igjen i går. Da sparket hun så hardt 3-4 ganger på samme sted, at jeg så det!:excited001
 
Så bevegelse fra spark forrige helg når jeg lå på ryggen i senga. Var samtidig som samboer kjente på utsiden. Frøkna her har vært litt roligere den siste uka så litt mer roligere spark de siste dagene. Er 23+5 i dag med morkake foran så trodde nesten jeg måtte vente enda lengre med å kjenne noe enn hva jeg gjorde og hvertfall å se noe utenpå.
 
Ja, ser ganske mange av bevegelsene daglig, utrolig fasinerende og gøy! Men er fortsatt flere av bevegelsene jeg ikke ser utenpå da :)
Sett magen bevege seg skikkelig et par ganger hvor hun virkelig åler seg rundt der inne! Super gøy!
 
Ja, har sett det en god stund nå. Klarer til og med se hvilke kroppsdeler det er noen ganger. Det er litt creepy
 
Ja, har sett det en god stund nå. Klarer til og med se hvilke kroppsdeler det er noen ganger. Det er litt creepy

är så kos och se en liten fot ligga och sparka, men jag syns när han dytter rumpan utover är det kuleste! hah då må jag le hver gang! Känns som han ligger där inne och pressar armar och ben mot ryggen för att mamma ska kunna kile litt på ryggen :laughing002:love017
 
Ser straka ja ☺️
 
Jeg må si jeg er veldig fascinert over disse bevegelser ♥️
I går fikk jeg en spes opplevelse, da det kjentes ut og så ut som om han skulle komme igjennom med bena i siden på meg :hilarious:
Men kanskje man ser det bedre på siden enn oppå magen, tror det var så langt på siden han kunne treffe :p
 
Jepp.. Har helt glemt å notere første gangen jeg så det, men har vært synlig en stund på utsiden nå. :) 25+0 i dag. :)
 
Har sett spark noen uker nå, og syns ofte magen min ser litt skjev ut når jeg ligger på ryggen hvis han ligger på den ene siden. Veldig morsomt å se, og helt fantastisk følelse å dytte litt på magen å få respons med store dytt tilbake :Heartblue 23+0
 
åh, skulle ønske det gikk at å legge ut videoer her. Jeg har en fra slutten av svangerskapet hvor ungen bare tok helt av. Helt fantastisk film. Anbefaler dere å filme bevegelsene! Så har dere noe å se tilbake på.
 
åh, skulle ønske det gikk at å legge ut videoer her. Jeg har en fra slutten av svangerskapet hvor ungen bare tok helt av. Helt fantastisk film. Anbefaler dere å filme bevegelsene! Så har dere noe å se tilbake på.
Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme :hilarious: Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 ganger :p
 
Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme :hilarious: Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 ganger :p
Nevøen min nektet hver gang hu hadde kamera framme, eller når faren var der for å kjenne/se.. :P
 
Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme :hilarious: Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 ganger :p
Kjenner til den der du. Prøv å drikk et glass appelsinjuice og sitt klar med kameraet, har hørt at det skal funke.
 
Har sett bevegelser en stund nå, ja. Veldig rart! Tar meg selv i å sitte og stirre på magen på jobb og space helt ut. Ikke like stas når postmannen står vak meg og prøver å få kontakt så jeg kan signere for leveranser :p
 
Her er det masse synlige bevegelser. Venninna mi bare lo her om dagen, for magen min bulte og hoppa så :hilarious: Mistenker veldig aktiv liten lillesøster.
 
Back
Topp