Noen andre som ser bevegelsene til babyen? Jeg så hele magen bevege seg forrige uke, da hun byttet side. Også igjen i går. Da sparket hun så hardt 3-4 ganger på samme sted, at jeg så det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
There's an alien inside of us.Det er så deilig! Men samtidig så rart. Litt som en sci-fi alien film
Såpass ja! Det gleder jeg meg til Klarer ikke helt å skjønne hvilken kroppsdel det er endaJa, har sett det en god stund nå. Klarer til og med se hvilke kroppsdeler det er noen ganger. Det er litt creepy
Ja, har sett det en god stund nå. Klarer til og med se hvilke kroppsdeler det er noen ganger. Det er litt creepy
Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 gangeråh, skulle ønske det gikk at å legge ut videoer her. Jeg har en fra slutten av svangerskapet hvor ungen bare tok helt av. Helt fantastisk film. Anbefaler dere å filme bevegelsene! Så har dere noe å se tilbake på.
Nevøen min nektet hver gang hu hadde kamera framme, eller når faren var der for å kjenne/se..Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 ganger
Kjenner til den der du. Prøv å drikk et glass appelsinjuice og sitt klar med kameraet, har hørt at det skal funke.Prøvde i går. Var veldig morsomt!! Det var som om hun visste at jeg prøvde å filme det, for hun stoppet opp HVER GANG jeg prøvde å filme Med engang jeg la vekk telefonen, fordi jeg ikke orket å vente, så rørte hun seg skikkelig igjen. Skjedde hvertall 5-6 ganger