Se bevegelse på utsiden av magen.

emma1

Betatt av forumet
Flere som ser tydelig bevegelse på utsiden av magen?

Synes det er litt ekkelt/rart når jeg tydelig ser foten/armen, men veldig fantastisk!!:love2

Guud for en fin tid vi har i vente:love7

Uke 21+5 idag ,å har sett det tydelig i noen uker allerede.. helt hærlig :)

Jeg ser også tydelige bevegelser utenpå magen. Har gjort det noen uker nå[emoji173]️ Men jeg klarer ikke å se hvilken kroppsdel det er som skyter utover[emoji28]

Eg har ikkje sett bevegelsar utanpå magen enda, men eg har vel egentlig ikkje sett så godt etter heller. Eg pleier berre å leggja hånda på magen når eg kjenner babyen, uten å studera magen. ;) Trur eg må sjå etter neste gang eg kjenner bevegelsar! :)

Jeg også ser utenpå, men klarer ikke å se hvilken kroppsdel det er nei :-) Mer sånne dunk liksom :-)

Magen rister bare litt [emoji4] Men baby har begynt å presse seg på siden av magen og da er magen høyere på den siden.. Plagsomt [emoji12]

Tydelig og tydelig.... Ser at magen rører seg i det området babyen sparker, men kan som andre sier ikke si noe om kroppsdel ;)

Greier ikke å se hvilken kroppsdel, men noen spark/dult er så sterke jeg kjenner det er enten en fot eller hånd frav innsiden om du skjønner:p ser for det meste ganske tydelig bevegelsene, men noen ganger er det mer som at magen hopper :-)

Ser bevegelsene på utsiden, men vet ikke hvilke kroppsdeler som prøver å bryte seg ut

Det er litt morsomt, for jeg har foranliggende morkake og kjenner ikke veldig mye bevegelser, men de jeg kjenner er så kraftige at de vanligvis også ses på utsiden. Mannen synes nesten det er litt creepy å sitte å se på at magen beveger seg på egen hånd :D

Oi, så stilig at man kan se spark utenfra allerede! Jeg trodde det bare var laaangt ute i svangerskapet man kunne det! Det er vel en stund til jeg kanskje får se det. Nå for tiden prøver jeg å legge hånda på de rette stedene for å kjenne etter spark! I går sparket hun meg altså så hardt at jeg rykket til! Hadde jeg hatt hånda på plass måtte jeg ha kjent det!

Ser også :) førstegangsgravid med morkake foran, og måtte vente til uke 24 før jeg kjente småen helt sikkert k form av rykninger i magen ala spark. Veldig deilig bekreftelse på at han har det fint ;) men foreløpig vet jeg ikke hvilken kroppsdel som er i bevegelse

Ikke sett det enda. Synes ofte sparkene er så sterke at jeg tenker at nå må det da synes på utsiden, men når jeg drar opp genseren for å se blir det helt stille inni der! Haha

No har eg endelig sett bevegelsar utanpå magen, eg og! :) Eg er akkurat 22 veker på vei no.

Back
Topp