Screw janteloven - Idag føler jeg meg fin

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vi trenger litt selvskryt i blant, så jeg starter nå:
I dag føler jeg meg veldig flott! Har på meg en ny mammatopp og en flott mammabukse og i magen sparker kidden i vei! Selv med grått vær ute, så har jeg en strålende dag! :D

Flere som har en god dag - Føler seg vell?

Jeg også føler meg fin idag. Startet sent på jobben så er utvilt og har "trange" klær med en stolt mage som stikker frem :)

Jeg tok på meg skjørt for første gang på mange måneder, og med sort skjørt og sort genser var det nesten umulig for meg å se noe antydning til magen forfra. Ser det selvfølgelig veldig godt fra siden, men jeg føler meg ganske bra i dag ja :)
Og jeg begynner virkelig å bli forelska i det lille monsteret i magen, som også føles utrolig bra <3

Nei! :-( føler meg ikke bra i heletatt for tiden. Tiden går ikke fort nok til heg er ferdi meg dette.. Heldigvis siste gang jeg er gravid:-)

Nei! :-( føler meg ikke bra i heletatt for tiden. Tiden går ikke fort nok til heg er ferdi meg dette.. Heldigvis siste gang jeg er gravid:)

Det var nå synd at du føler det slik, jeg tror du ser nydelig ut! Selv med floker i håret eller usminket i sofaen :)

Det er bra! :) Jeg føler jeg ikke har lov til å føle meg fin med min høye bmi, men har ikke gått opp mer enn 1kg, så føler jeg ser helt normalt gravid ut nå, selvfølgelig litt rund, men ikke superfeit liksom. Tror jeg har blitt litt mindre her og der også, bortsett fra magen som har vokst. Deilig å ikke skamme seg over magen og kroppen nå kjenner jeg. Mannen får lov til å ta på magen min og jeg kan gå med klær som er ettersittende.

Det er bra! :) Jeg føler jeg ikke har lov til å føle meg fin med min høye bmi, men har ikke gått opp mer enn 1kg, så føler jeg ser helt normalt gravid ut nå, selvfølgelig litt rund, men ikke superfeit liksom. Tror jeg har blitt litt mindre her og der også, bortsett fra magen som har vokst. Deilig å ikke skamme seg over magen og kroppen nå kjenner jeg. Mannen får lov til å ta på magen min og jeg kan gå med klær som er ettersittende.

Så bra!
Elsker å høra når folk er fornøyd meg seg selv, iallefall noe mer fornøyd :D
Vi er alt for flink til å snakke nedlatende om oss selv og fint om andre, og når vi i tillegg ikke er flink til å ta kompliment, ja da er det ikke bra.

Men elsker å høra at du er mer fornøyd med deg selv! :D

Back
Topp