Scratshing

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
Dere som har gjennomført scratiching, lykkes dere på det forsøket?

Hvor har dere utført det og hva kostet det? (Helst Oslo/Akershus)

Jeg hadde tenkt å gjøre det denne syklusen, men Fertilitetssenteret hadde ikke mulighet :( (eller lyst virket det som)

På forhånd takk :)

Jeg lyktes.. Gjorde det på Oslo City legesenter (hos dama som jobber der). Betalte vel rundt 1000 kr.

Ser det er omdiskutert, men jeg kan nesten ikke tro det ikke hadde effekt. Fikk mye tykkere slimhinner av det.

Gjort det to ganger, lyktes ikke. En gang på Oslo City og en gang hos gyn her i byen.

Den gangen jeg gjorde det så lyktes jeg ikke, men slimhinnen var super! Så jeg tror virkelig det har noe for seg. Kan virkelig anbefale Oslo City, hun lille gynekologen er helt super :) tror jeg bare betalte for en vanlig time, rundt 1000kr

Gjorde det før et fryseforsøk. Ble avbrutt pga for tynn slimhinne da. Og forsøket etter ble negativt. Så hadde ingen effekt for meg

Kan hvertfall gjøres hos en hvilken som helst gynekolog, om de ikke vet så mye om scratching er det uansett samme greie som når man tar prøver fra livmor (såkalt pipelle), så det kan alle :) Om de vil er kanskje noe annet men kan i grunn ikke skjønne hvorfor ikke når man betaler.

Back
Topp