Scratching

Memy

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Hei

Noen som har erfaring med scratching? Fikk anbefalt det av en venninne som har gjort det. Klinikken mente på at de lærde strides om det har noen effekt, men fikk henvisning om jeg ønsket det. Noen som har suksesshistorier å dele?

Det er sant at de lærde strides om det fungerer eller ei.
Jeg prøvde det da vi forsøkte for vårt første barn med ivf. Etter 5 uttak og 7 negative innsett så prøvde vi alt. Scratching, antibiotika kur etc og da satt den gitt. Vet ikke om det var scratching som avgjorde det.

Nå driver vi med søskenforsøk, hatt 2 ferskforsøk nå. Skal ta blodprøve til uken for å få resultatet. Hatt to negative innsett. Denne gangen har jeg gått for scratching igjen. Prøver å gjenta suksess oppskriften. Svaret kommer til uken :)

Det er sant at de lærde strides om det fungerer eller ei.
Jeg prøvde det da vi forsøkte for vårt første barn med ivf. Etter 5 uttak og 7 negative innsett så prøvde vi alt. Scratching, antibiotika kur etc og da satt den gitt. Vet ikke om det var scratching som avgjorde det.

Nå driver vi med søskenforsøk, hatt 2 ferskforsøk nå. Skal ta blodprøve til uken for å få resultatet. Hatt to negative innsett. Denne gangen har jeg gått for scratching igjen. Prøver å gjenta suksess oppskriften. Svaret kommer til uken :)

Krysser fingrene for at den sitter for deg denne gangen :happy:

Jeg har prøvd en gang, det hjalp ikke her.

Back
Topp