Scratching

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hjelp! Jeg skal til på fryseforsøk med innsett forhåpentligvis neste uke, men jeg tenker at hvis ikke det går denne gangen, så vil jeg ta scratching!!! Er det noen her som er erfarne med dette? Hvor i Norge gjør de det? Og kan man gjøre det på en klinikk selv om man tilhører en annen? Jeg tilhører Porsgrunn og har ikke på noen som helst måte lyst å gå bort ifra de, men de gjør ikke scratching....

Jeg hadde det syklusen før jeg ble gravid :) gjorde det hos gynekologen min og betalte bare materiellkostnad.

Jeg hadde det syklusen før jeg ble gravid :) gjorde det hos gynekologen min og betalte bare materiellkostnad.
Gratulerer så masse! :D Jøss, så gynekologen din gjorde det? Jeg hørte med både klinikk hausken og medical, de kunne gjøre det å kosta ca 1500, men er et godt stykke unna.
Husker du sånn ca når i syklusen du gjorde det?

Tusen takk :)

Hør med din gynekolog også, tror mange utfører det.

Leste dette: "Prosedyren utføres på menstruasjons-syklusdag 21 (+/- 1 dag) i syklusen som er direkte før den syklus der det skal utføres IVF/ICSI/assistert befruktning."

Jeg gjorde det tidligere i syklusen, da Hausken mente det ikke spilte noe rolle, og dag 21 ville kræsjet med jul.

Tusen takk :)

Hør med din gynekolog også, tror mange utfører det.

Leste dette: "Prosedyren utføres på menstruasjons-syklusdag 21 (+/- 1 dag) i syklusen som er direkte før den syklus der det skal utføres IVF/ICSI/assistert befruktning."

Jeg gjorde det tidligere i syklusen, da Hausken mente det ikke spilte noe rolle, og dag 21 ville kræsjet med jul.
Skjønner:) medical sa de gjorde det på dag 20, mens hausken sa nesten rett etter mensen. Så virker jo som om det ikke har så mye å si når det blir gjort da:)
Fik du noe beskjed om "hvor lenge det varte". Om det liksom kun er for den ene syklusen, eller om det holder noen mnd? :)

Jeg gjorde det etter anbefaling fra Hausken, i forbindelse med forsøk i januar.
Så spurte ikke hvor lenge det varte.

Står litt mer her http://kvinnedoktor.no/wordpress/?page_id=332
Da var jeg hos gynekologen min i dag, å han kunne gjøre det! Jøss, for en lettelse!! Trodde jeg måtte ha en kjøretur på 3 timer per vei for å få dette gjort! Haha! Så kan bare gjøre det hos han i neste syklus om ikke det får nå:D hjertelig takk for god hjelp!! Utrolig deilig :D

Da var jeg hos gynekologen min i dag, å han kunne gjøre det! Jøss, for en lettelse!! Trodde jeg måtte ha en kjøretur på 3 timer per vei for å få dette gjort! Haha! Så kan bare gjøre det hos han i neste syklus om ikke det får nå:D hjertelig takk for god hjelp!! Utrolig deilig :D
Så godt å høre!

Mye enklere, og ikke minst rimeligere.

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)

Back
Topp