Scratching/embryoer som ikke fester seg

Traa4321

Andre møte med forumet
Hei

Har hatt innsett to ganger, hvor det begge gangene ble satt inn 2 stk embryoer. Ingen har festet seg og vi begynner å bli noe pessimistisk og tro at det ikke kommer til å klaffe for oss.

Vi skal i gang med siste forsøk i mars og legen ønsker å gjøre en scratching i februar. Er det noen som har erfaring med det? Eller har noen gode erfaringer med andre tiltak når embryoene ikke vil feste seg?

Desverre ingen erfaring da jeg har gjort scratching 2 ganger uten hell. Slter også med at embryo ikke fester seg til tross for god befruktning og kvalitet :/ nå før jul fikk jeg for første gang blasto på frys. Og jeg nekter og bruke det før jeg er utredet videre. Skal til lege 9 januar for og få hun til og henvise meg til sykehuset for vannscanning/hysteroskopi av livmorhulen. Aldri sjekket for polypper eller muskelknuter. Noe må det jo være siden det ikke fester seg :/

Jeg har god erfaring med scratching. Av fem innsett har jeg blitt gravid to ganger, og det var de to gangene jeg tok scratching i forkant. Det kan selvsagt være andre variabler som kan ha påvirket resultatet. Men jeg har likevel stor tro på scratching!

Jeg vil bare si; hold ut! Vi måtte ha 4 egguttak og 7 innsett av perfekte blastocyster før vi fikk vår første positive test og er nå 17 uker på vei. Ikke mist håpet, det kan bare ta litt tid ❤️

Desverre ingen erfaring da jeg har gjort scratching 2 ganger uten hell. Slter også med at embryo ikke fester seg til tross for god befruktning og kvalitet :/ nå før jul fikk jeg for første gang blasto på frys. Og jeg nekter og bruke det før jeg er utredet videre. Skal til lege 9 januar for og få hun til og henvise meg til sykehuset for vannscanning/hysteroskopi av livmorhulen. Aldri sjekket for polypper eller muskelknuter. Noe må det jo være siden det ikke fester seg :/
Jeg er også redd for at embryo ikke vil feste seg. Men regner med at det er selve befruktningen som uteblir hos meg. Men tenker litt på dette med embryo som ikke fester seg ..

Back
Topp