scrapping?

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
noen her inne som driver med scrapping?HAR så smått begynt og fikse i en album,tenkte å lage en sånn vente/album på en måte,vente bok..der jeg scrapper inn bilder å ting som jeg vil ha til babyen og sånt..hmm tro om jeg får det til[;)]

så gøy[:D]deg må jeg snakke mere med[:-]hvor handler du ark å sånt til scrapping?å stilige ting for og pynte med?[:D]

jeg driver med scrapping og synes det er veldig gøy, er også veldig koselig å ha å se på senere i livet[:)]

stiiili,skal sette meg ned senere og se litt på hva slags bilder jeg har,¨å få laget noe system i det[;)]har laget album til den eldste,så holder på til den minste[:D]

næææh,venter enda,kan ikke teste før uti neste uka,[:-]men skal snik teste til helga tenkte jeg,eller mandag,men har ikke noe tro på at jeg er gravid da[:@]huuuuff håper på å bli positivt overaska

Laga et album når jeg gikk gravid med junior, var da helt nybegynner så det var ikke så mye dill dall på.. Tok magebilde hver uke som jeg da satte inn i albumet..
Kjøpte inn for å scrappe album til junior, men har ikke fått begynt med det enda, har bare satt de inn i vanlig album..

Har begynt å scrappe kort da, det er veldig gøy =)

Back
Topp