Scrapping

*NinaK*

Forumet er livet
Er det noen her som driver med det enda? Synes nesten alle tråder drier seg om sying og strikk. Og der er IKKE jeg:P Kan ikke strikke, men skulle gjerne lært meg det da, og aldri eid verken symaskin eller syskrin.

Derimot kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å komme igang med scrapping og kortlaging igjen, har hatt ett par år hvor det har blitt pinlig lite. Og jeg skal innrede nytt kontor/hobbyrom, så tips til organisering av alt utstyr (stempler, tusjer, blomster, bånd +++) tas imot med takk.

Her inne er detl generelt lite aktivitet for tiden.. Jeg er slev hekler og kan ikke noenting om scrapping så kan ikke hjelpe deg,... Men finnes det ikke et underforum for dere scrappere også, jeg syns jeg husker det .. ? Jeg dytter i det minste for deg her :-)

Nå er det jo ikke lov til å reklamere for andre forum her, men dette er jo ikke konkurrerende med babyverden da. :p Det finnes flere egne forum for scrappere, de fleste herfra som enda er aktive med scrapping og forum finnes på papirdokkene, og i tillegg har vi scrapping.no og casakreativ. :)

Jeg vet det finnes mange andre scrappe-forum. Bare det at da jeg var litt mer aktiv på scrappefronten for eet par år siden, var jeg her inne. Og det var mange scrappere, og stortsett bare scrappetråder. Så det var et underforum for scrappere, men så ikke ut som det skjedde så mye der. Ville bare høre her... Gidder ikke melde meg inn i enda et forum. BV er mer enn nok for meg ved siden av fb og div interne programmer vi bruker på jobben...

Så hobbyforumet har blitt et strikke/hekle/sy-forum:(

(Ikke misforstå meg. Hadde jeg hatt et snev av den type håndarbeids-gener hadde jeg sikkert vært overlykkelig. Har ikke tatt i en nål/strikkepinne siden jeg ble tvi\unget i 5. og 6. klasse. Var mer en sløyd.jente:P)

Back
Topp