Scrapping

Flo87

Elsker forumet
Lurer på om det er noen scrappere/kortlagere blant oss. Vil gjerne se noe dere har laget. Skal leggeut litt selv også [:)]

skal lage kort i dag håper jeg..må få sambo til å ha matheo først:) kan legge ut etterpå:=)

Jeg scrapper ikke (ikke ennå), men er veldig interessert i å få se noe av det dere andre har laget![:)] Få noen ideer kanskje?[:)]

Jeg scrapper litt:) Men er ikke så veldig flink til å legge ut noe av det jeg lager.. Men her nå en side:)

ORIGINAL: Merri24

Jeg scrapper litt:) Men er ikke så veldig flink til å legge ut noe av det jeg lager.. Men her nå en side:)

Den var kjempefin![:)]

Her er noe av hva jeg har lagd..
Holder meg for det meste til kort, men er så dårlig på å ta bilder av de...

Jeg scrapper, har ikke laga noe på en mnd nå da[&o] men hvis dere vil ta en titt så ligger adr til bloggen min i signaturen min[:)]
Det klør i fingrene etter og få laga noe, men det blir liksom kosing med babyen istede på kveldene[8D] hehe...[:D]

Å du Hege....   Når jeg så det kortet på bildet hær ja, DA først kom jeg på at jeg ikke har takka deg for gaven... Det har jeg heeeelt glemt. [&o]

Men TUUUUSEN TAKK[:D] Jeg ble kjempe fornøyd[:)] 
Å det lekkre kortet da[:)] 

Tusen takk igjen[:)][:D]

Jeg lager kort og har planer om å begynne å scrappe når jeg får tid. Har laget et par LOer, men holder meg stortsett til kort. Har akkurat scrappet ferdig innbydelser til bryllupet vårt i dag![:D]

Back
Topp