scrapping, og ordfeil

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg har sett på mange scrappebilder, som scrappere har lagt ut her på bv  .. Det jeg er en smule skeptisk til er, når bilde og text skal brukes samtidig , og det er masse skrive feil på teksten ved bildene.. synes man skal være litt mer forsiktig?? eller synes du: det er det samme?? og det ikke spiller noen rolle??

ORIGINAL: dollface

jeg er egentlig veldig nøye på det, men orka bare ikke rette opp den ene feilen jeg fant hos meg selv i går.. som jeg la ut [8D]
skjønner ikke hvorfor jeg skrev det en gang.. "våres" hva er det for noe da?? [:D]

en liten feil er vel ikke så viktig, men jeg har sett enda grove feil.. [:D]
som :^ min lile skat^.. så jeg for noen dager siden[:D]

ORIGINAL: Arda`s-mamma

Jeg har sett på mange scrappebilder, som scrappere har lagt ut her på bv  .. Det jeg er en smule skeptisk til er, når bilde og text skal brukes samtidig , og det er masse skrive feil på teksten ved bildene.. synes man skal være litt mer forsiktig?? eller synes du: det er det samme?? og det ikke spiller noen rolle??

pass deg nå, for sist gang jeg hadde en lignende tråd ble jeg nærmest landsforvist [8D]

ORIGINAL: Miluna

pass deg nå, for sist gang jeg hadde en lignende tråd ble jeg nærmest landsforvist [8D]
^

jeg synes det er greit å gjøre man oppmerksom.. jeg kjenner ikke de som har skrive feil, men om de skal vise frem scrappingen, kommer de jo å få en del  kommentar allikevel. så det er vel greit  og gi noen en liten ettertanke.. jeg er ikke ute etter en krangle tråd.. [:)]

er jo ikke alle som er støe i rettskriving da..
noen har dysleksi... andre ja.. de slurver [:)]

de som har dysleksi har jeg all respekt for, men vis det er slurve feil, som man har, når man har lagt ned en god del tid på scrapping, synes jeg det er synd at man ikke skal være nøye med tekst/skrivinga

Jeg legger aldri ut scrapping med skrivefeil.. Leser nøye igjennom alle jg lager før jeg skriver de ut ol. Å ser jeg noen feil først når jeg har skrevet ut så retter jeg og skriver ut på nytt.. Det skal jo være i snuppa sitt album og da vil jeg ikke "feil-lære" henne..

d e en grunn t æ ikkje bruka å skrive teng når æ laga schrapping. å ikkje legg d ut.
(bruka bærre ferdiskrevene ting æ)

ORIGINAL: katriisa

de som har dysleksi har jeg all respekt for, men vis det er slurve feil, som man har, når man har lagt ned en god del tid på scrapping, synes jeg det er synd at man ikke skal være nøye med tekst/skrivinga

du glemte en H i HVIS.[:D]

hehhe der ser du det[:D] det er fort gjort det.. men synes man skal være litt mer påpasselig når det gjelder minner som bilder o.l [:)]

Jeg er nå veldig nøye med at tekst og bilde passer sammen.. Rettskriving også.. Og å skrive tydelig. Andre skal også klare å lese det.

ORIGINAL: Oline

Slurvefeil skrives i ett ord...

fordi?? slurve er et eget ord??  tror det skrives  hver for seg.. dessuten, skal du lissom bare rette meg fordi, tråden min handler om skrive feil på scrappe tekst?? foressten hva behager?? det har ikke helt sammenheng, med det du har hengt deg oppi.. !

fordi?? slurve er et eget ord??  tror det skrives  hver for seg.. dessuten, skal du lissom bare rette meg fordi, tråden min handler om skrive feil på scrappe tekst?? foressten hva behager?? det har ikke helt sammenheng, med det du har hengt deg oppi.. !

Du liker ikke å bli rettet på du heller, nei...

For meg kan alle skrive på scrappene sine sånn de vil. Alle gjør jo feil fra tid til annen, samme hvor mangen ganger man leser igjennom det først.

det har ikke med det å gjøre, hvorfor dukker du ikke opp før, og retter mine såkalte skrive feil, men nå?? synes det blir litt komisk.. desutten du har også en skrive feil : men det kan du finne ut selv.. mitt tråd handler ikke om  skrive feil på slike innlegg, men på minner.. det er nok stor  forskjell
der.. det handler om estetikk

Du liker ikke å bli rettet på du heller, nei...

For meg kan alle skrive på scrappene sine sånn de vil. Alle gjør jo feil fra tid til annen, samme hvor mangen ganger man leser igjennom det først.

det har ikke med det å gjøre, hvorfor dukker du ikke opp før, og retter mine såkalte skrive feil, men nå?? synes det blir litt komisk.. desutten du har også en skrive feil : men det kan du finne ut selv.. mitt tråd handler ikke om  skrive feil på slike innlegg, men på minner.. det er nok stor  forskjell
der.. det handler om estetikk

Jeg har maaange skrivefeil[:D]

Er helt enig i at i fotoalbum/scrapbook bør det ikke være skrivefeil. Men det er veldig fort gjort. Alle gjør nok sitt beste. Og det er jo mye arbeid å gjøre alt på nytt, viss man ikke oppdager feilen(e) før man er ferdig med en side.
Og jeg syns ikke at folk skal la være å legge ut bilde av de fine scrappene sine, bare pga en liten feil.

Men for all del, du trenger ikke mene det samme som meg[;)]

Nå tror jeg fantasien din løper løpsk på noe jeg ikke har sagt.. men man kan vel spekulere i uendelighet[;)]

godt vi har deg oline[;)]....

Jeg må ærlig si det bryr meg ikke at folk legger ut ting (scrapp osv) med skrivefeil, men når man lager en tråd om andres skrivefeil og har en drøss med skrivefeil selv.... Ja, da blir det komisk[:D]

Back
Topp