scrapping......hjelp meg da

~Lisbeth83~

Forumet er livet
blir jo helt påvirka av dere...
tror jeg må på nille å shoppe imårra[:D][:D][:D]
dere må da bruke mye på dette?
tenkte å kjøpe stempel å sånt...hvor kjøpe dette?
hva trenger man egentlig da?

ORIGINAL: Amarula

bla litt i hobby forumet her så finner du masse tråder [:D] 

trenger

liml, syrefrie ark, bilder, album. saks eller skjærebrett og noe pynt. tusj å lage overskrifter med
(Eller bruke pc til overskrifter)

må jeg ha noen spesiell type lim/tusjer
hvordan vet man at arka er syrefrie?
bruke pc var lurt...hvor kan man finne stilige fonts da?
er jo litt kjedelige de på word...

må han ha spesielle albumer?
Tuva fikk ett med papirsider i dåpsgave..kan jeg bruke det??

Hei! Jeg har akkurat begynt med scrapping og kortlaging og bestilte en del ting fra www.papirgleder.no. Har ikke fått pakken ennå, men produktene så i alle fall greie ut på nettet

ORIGINAL: ginrummybaby

Dette med album er jeg ikke helt sikker på... Bør kanskje være syrefritt papir det og? Eller det gjør kanskje ikke noe hvis du uansett har syrefritt papir over?

Ønsker deg uansett lykke til, det er kjempegøy, men jeg advarer deg: Du blir hekta[:D][:D][:D]

er det jeg frykter[:D][:D]
hva slags album bruker du da?
har du sånn som du setter inn ark...har du plast rundt arka?

ORIGINAL: Lisbeth83

Dette med album er jeg ikke helt sikker på... Bør kanskje være syrefritt papir det og? Eller det gjør kanskje ikke noe hvis du uansett har syrefritt papir over?

Ønsker deg uansett lykke til, det er kjempegøy, men jeg advarer deg: Du blir hekta[:D][:D][:D]

er det jeg frykter[:D][:D]
hva slags album bruker du da?
har du sånn som du setter inn ark...har du plast rundt arka?

Ja, jeg har et med plast rundt. Det er veldig fint, for da tåler det bedre å bli bladd i (som dame på scrappebutikken så bra sa det: Husk at barn kikker i album med hendene[:D])

er det sånne vanlige plastlommer du bruker til arka?
er inne å kiker på panduro nå...er jo så vanskelig å velge bare noen få ting[8D]

da har jeg bestilt...
ble over 300,-[:)]

alfabetstempel+farge
en bok om stempel
å babygirl sett[:D][:D]

ang. album: nye fotoalbum skal være syrefrie. Finner du et på loftet fra 70 tallet derimot bør du være skeptisk[;)]  Er jo uansett greit å teste med "syrepenn" men jeg stoler i utgangspunktet på album, det gjorde også fotografen jeg jobbet hos i flere år.

Back
Topp