Scrappet et lerret!

pustle

Gift med forumet
Prøvde meg på et lerret i dag jeg!![:D]

Så stilig![:D]
Sånn vil jeg også prøve! Går vel an å ha på ei sveveramme vil jeg tro?

Morsomt!! [:D]

skikkelig lekkert.. korleis du gjor d?

Først malte jeg på bobleplast, som jeg igjen trykket på selve lerretet (den blåe prikkete bakgrunnen). Lot det tørke mens jeg limte bildet på en litt større bazill (svertet kantene med cats eye chalk creamy brown og dark brown). Limte det på lerretet, og limte på alle blomstene og sommerfuglene ved hjelp av dobbelsidig tape og gluedots. Blingen er ferdig "formet" så den var grei å feste oppi hjørnet. Svertet kantene så på selve lerretet med cats eye creamy brown. Enkelt og greit![:)]

Blir nok noen julegaver av denne typen i år tenker jeg!![:)]

Lerret har jeg forresten kjøpt på clas ohlson - 3pk til ca 90 kr[;)]

BLE KJEMPE FLOTT

ORIGINAL: lenemor

Morsomt!! [:D]

ORIGINAL: pliiingrid

Hva er formatet?

Tror kanksje det heter F4..? Er iallefall litt større enn et A4-ark (hvis jeg legger A4arket midt på ramma, så er det ca 1-1,5cm til å gå på ut til kanten på alle 4 sidene..).

så fint da!![:)]

også må jeg bare legge til at jeg blir like lettet hver gang jeg ser avataren din på scrapping *fniser*

ORIGINAL: Lotten

også må jeg bare legge til at jeg blir like lettet hver gang jeg ser avataren din på scrapping *fniser*

Hehehe, hva i alle dager mener du?[8D][:D]

ORIGINAL: pustle

hehe! syns på en måte du er en smule penere der for å si det sånn! uten å ta i....[:D]

hehe! syns på en måte du er en smule penere der for å si det sånn! uten å ta i....[:D]

Og jeg som syns jeg var så fin den dagen jeg ble miss belik[:(][:(][8D][:D]

WOW!!! Så stilig!!! *Inspirert* [:)][:)][:)]

Og jeg som syns jeg var så fin den dagen jeg ble miss belik[:(][:(][8D][:D]

Du var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin...

Back
Topp