Scrappet dørskilt... noen som...

Nybergenser

Gift med forumet
Hei alle dere flinke damer!

Er det noen som har bilder av dørskilt som er scrappet??
Har lyst til å prøve det selv men det ser så innviklet ut... 

Lager ny fasade på huset og har lyst til å ha et fint dørskilt som forteller at her bor det en utrolig koselig familie [:D][:D] hehe!!

dytter jeg, for jeg vil også gjerne lage dørskilt til oss - og til soverommet til Johanna

Har tenkt på det men ikke kommet så veldig langt. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn dyp ramme som de har på Ikea også scrappe et skilt med bilde av alle oss. Men det er enda på tenkestadiet. Er jo så langt til nærmeste  ikea [:@][:@]

(som svar på Ny bergenser)

Jeg kan ta bilder av de jeg har laget (et på døren og et på døra til snuppa), men gidder ikke å reise meg fra sofaen akkurat nå[;)]

De var nydelige someone - men har du malt bakgrunnene, eller har du laget de i papir??

ORIGINAL: lenemor

De var nydelige someone - men har du malt bakgrunnene, eller har du laget de i papir??

takk

papir [;)]

Oi de var kjempefine someone! Takk for tipset [:)]

henger de ute eller inne?

Vi har ikke noe tak over døra, så jeg ser for meg at et scrappet skilt går fort istykker..

Kjempe fine dørskilt......[:)] De likte jeg kjempe godt! Hva er det du har scrappa de på? Henger de inni en ramme e.l.?

ORIGINAL: Dollface™

Vi har ikke noe tak over døra, så jeg ser for meg at et scrappet skilt går fort istykker..

det ene henger inne i en gang (de bor i blokk)

men det andre henger ute...i ei ramme med silikon så det ikke kommer fuktighet inn...

ORIGINAL: someone

det ene henger inne i en gang (de bor i blokk)

men det andre henger ute...i ei ramme med silikon så det ikke kommer fuktighet inn...

Genialt! [:D]

Takk for tipset.. da vet jeg om noen som blir glade til juuul.. [:D]

ellers kan du laminere skiltene..

Har ikke laget dørskilt, men lager personlige postkasser... her er ei som var grønn med svart tusj skriv på- (katten er hennes "samboer" [;)] gjennom 10 år, og en katt hun er veldig glad i) Scrappet enkelt i farger hun liker, sammen med yndlingen hennes-deretter laminert før festet på postkassa

Utrolig fin postkasse!!
Tenker den vises godt på stativet [:)]

Back
Topp