P Pijah Forumet er livet 26 Okt 2010 #1 Har jo meldt meg på scrappestafetten hos Scraphaugen. Oppgaven denne gangen var å ha med tre elementer av hjemmelaget/gjenbruk. Her er bidraget mitt: Info om hva som er hjemmelaget/gjenbruk finner dere i bloggen min, blir glad for kommentarer der og.
Har jo meldt meg på scrappestafetten hos Scraphaugen. Oppgaven denne gangen var å ha med tre elementer av hjemmelaget/gjenbruk. Her er bidraget mitt: Info om hva som er hjemmelaget/gjenbruk finner dere i bloggen min, blir glad for kommentarer der og.
charlieb Elsker forumet 26 Okt 2010 #2 Skrev akkurat i bloggen din at det var nydelig! Elsker fargene!![:)]
P Pijah Forumet er livet 26 Okt 2010 #3 ORIGINAL: veni_vidi_vici Den var kjempe fin og så morsomt stempel. Hvor har du kjøpt det? Jeg tror det er et stempel fra Kreativ Hobby.. Har kjøpt det på Unik om ejg ikke husker feil. www.unikhobby.no
ORIGINAL: veni_vidi_vici Den var kjempe fin og så morsomt stempel. Hvor har du kjøpt det? Jeg tror det er et stempel fra Kreativ Hobby.. Har kjøpt det på Unik om ejg ikke husker feil. www.unikhobby.no