"Scrappers Choice", akkurat ja!

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Har kjøpt limfirkantar i merket Scrappers Choice, noko som må vere det minst passande navnet nokosinne! Da henge ikkje fast på ein flekk, ikkje eingang tynt papir klara dei å feste [:@] Og eg so kjøpte firpakning [:@]
Andre som har erfaring med merket? Kan eg klage på dei?

Eg bruker og nille sine....

Ja de er elendige, må bruke mange av dem for å få det til å sitte....

ORIGINAL: kate

Ja de er elendige, må bruke mange av dem for å få det til å sitte....

Ja, off [>:] Irriterande, spes. sia dei kosta 70 kr for 4 pakka, og dei på Nille berre kosta 29 kr!

ORIGINAL: hsm

Har ingen erfaring med de. Jeg bruker scotch sine limfirkanter fra nille,
og de er veldig bra. 500 stk i pakken til 29,-

samme her å...

Jeg bruker de men de kommer i 2 utgaver. en som sitter dårlig og en som sitter godt..de er veldig gode de som sitter godt men de andre er helt ubrukelige[:'(]

Jeg har også kjøpt de scrappers choice, og sa det til de på elite foto dagen etterpå at de funket dårlig, de skjønte ingenting. De sa de brukte de kjempe mye og hadde ikke problemer med det..
de funket greit nok på bilder hvis man bruker mange nok, men syntes de var dårlig..[:@]gikk over til å bruke mer lim..

e bruka dei he på clas ohlson 19 kr for 500 stk å dei funka godt syns e da[:D]

Da e berre 250 i dei pakkane som eg kjøpte, so trur da ska lønne seg uansett. Viss Nille sine hadde 500. Då hadde det blitt 1000 stk. for 70 kr av Scrappers Choice, og ca. 60 kr for 1000 stk. på Nille. Men so e spørsmålet om dei har det på Nille-butikken her i området? [8|] Får leite imorra.....eg gidde iallefall ikkje å bruke dissa andre meir! [>:]

Jepp...har og kjøpt sånn 4-pakning..noe dritt...vetke om man kan klage på de...kanskje...??
Har litt lyst, for det er jo ikke LIMfirkanter...

De fra nille er best...

Back
Topp