Scrappere i Sandnesområdet

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Ops, nå så jeg at der allerede er en tråd om denne butikken.....

ORIGINAL: **chello**

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Ja det blir nok den nye butikken jeg kommer til å henge i når jeg flytter til Sandnes[:D]

Skal du flytte til Sandnes????

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

Ja det blir nok den nye butikken jeg kommer til å henge i når jeg flytter til Sandnes[:D]

jepp... eller gandal da[:D] Flytter januar/mars 2008! (byggefolka jobber med saken[;)][8D])

Å, da blir du nokk boende i nærheten av meg! Bor ca på grensa mellom Sandved og Gandal[;)]

Da klarte jeg å bruke 650,- der i dag[:D]

Der var jo så masse fint der!!!! Ganske grei pris og! Fikk kjøpt noen klistermerker, små plastlommer til album (sånne til å ha f.eks hår, fødselsarmbånd o.l. i ) 3 store mønsterark, og et album med plastlommer i str 20x20 cm som eg skal ha digiscrapene i. Alt dette betalte eg kun 82 kr for![:D]

Jeg kjøpte den der hull greia til 199,-
å så 60 bazzil ark
1 stempel
1 tysj
maaaaaangen splittbindersa å sånne hål greie.
huske ikkje meir,men d va enn bærepåse[:D]
Gidde ikkje ortera d ud for å ta bilde,he lagt d oppi boksane[:D] du får sjå d enn aen dag HSM[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅ!!!!

jepp... eller gandal da[:D] Flytter januar/mars 2008! (byggefolka jobber med saken[;)][8D])

Å, da blir du nokk boende i nærheten av meg! Bor ca på grensa mellom Sandved og Gandal[;)]

nææææ så kjekt[:D] Da kjenner jeg enda en som bor dr ute. Flytter jo fra hele nettverket og alle vennene mine. Blir jo lite å se av dem som bor i stavanger[:o] Men kjekt med nytt bekjentskap da[:D]

Ja det er bare å gi beskjed når du er på plass her ute![;)]

jeg fikk en classic sarapapers men 36 mønster ark og noen tags til bare 50 ,-

Back
Topp