Scrappebutikker i Stavanger...

CeciliaB

Betatt av forumet
Er det noen av dere som vet om det ligger noen scrappe butikker
i Stavanger området ??
Hvordan butikker og hvor ligger de ????

www.scrappejungelen.no ligger midt i Stavanger sentrum.
www.familieskatter.no ligger midt i Sandes sentrum.

Begge butikkene er herlige

Tusen takk for hjelp Gæmmis :)

Skal reise nedover til Stavanger om 2 uker jeg, da skal de butikkene besøkes[:)]

Er det bra utvalg der ???

Begge nettbutikkene er ute av drift[&:]

Kontant Engros. Den ligger på Mariero rett ved siden av Obs. I samme bygg som Fretex.sf

ORIGINAL: CeciliaB

Tusen takk for hjelp Gæmmis :)

Skal reise nedover til Stavanger om 2 uker jeg, da skal de butikkene besøkes[:)]

Er det bra utvalg der ???

Begge nettbutikkene er ute av drift[&:]

Eg jobber på Familieskatter i Sandnes, så da kansje vi treffes[;)] Vi holder til midt i gågata i Sandnes (bare 10 minutt med tog fra Stavanger) Er norges største scrappebutikk, så litt utvalg har vi jo[;)]

Ligger en på lura veien ikke langt fra ika også... husker ikke helt navnet på butikken, men det er fabikker langs veien der vet jeg---

Vet det ligger en på Ålgård også, men det blir kanskje litt langt[8|]

Kreative hender på Ålgård og Kort & Godt på Ganddal. Har selv vært i både den i Stavanger, Sandnes, Mariero og Ålgård, men ikke den på Ganddal. Den På Lura har jeg aldri sett. Hvor ligger den?

ORIGINAL: IVFProver84

Ligger en på lura veien ikke langt fra ika også... husker ikke helt navnet på butikken, men det er fabikker langs veien der vet jeg---

er det den som lå rett over veien for knoksen/esso. Den er hvertfall borte. Det er en bak på andre siden av knoksen og den heter kort og godt, men den tror jeg har flytta til ganddal.

Det er og en scrappe butikk i sola sentrum. husker ikke helt hva den heter da men.

Lurer på om den på Sola heter ScrapShop???

Den på Lura er nedlagt, Kort & Godt har flyttet til Ganddal ja, og på Sola ligger ScrapShop.[;)]

ORIGINAL: Nettien

Kreative hender på Ålgård og Kort & Godt på Ganddal. Har selv vært i både den i Stavanger, Sandnes, Mariero og Ålgård, men ikke den på Ganddal. Den På Lura har jeg aldri sett. Hvor ligger den?

Den lå hvertfall på samme siden som bohus. På samme siden av veien er det salg av bilder der. MEn er usikker på om den existerrer lengre. Har ikke vært der siden 2007[&:]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Den på Lura er nedlagt, Kort & Godt har flyttet til Ganddal ja, og på Sola ligger ScrapShop.[;)]

Den på Lura var den Ingvild Bolme hadde, stemmer ikke det? Hun la vel ned allerede før jeg flyttet, så må ha vært i 2008?

Litografen på mariero.. Rett utenfor stavanger sentrum

Tusen takk for hjelp jenter[:)]

Er nokk noen av de butikkene som får besøk av meg ja[:)]
gleder meg masse [:D] vi har ikke "ordentlig" scrappebutikk her i byen...

Tjukkebollepus : ja kanskje vi møtes... kommer nokk dit en tur ja[:)]

Back
Topp