Jeg må bare si en ting: HELDIGGGRIS![:D]
Hvis han skal handle selv, har f.eks hobbylobby (Og Michaels) mye forskjellige scrappeting. (MEn dette er en hobbybutikk, ikke ren scrappebutikk, men alle scrappetingene er jo samlet på en plass. På hobbylobby har de pakker med 40 bazill, 20 hvite og 20 svarte til 10 dollar, de vil jeg anbefale å kjøpe. (Eller, er strengt tatt ikke bazill da, men textured cardstock, men jeg kan ikke se forskjell i alle fall) Det kan jo være lurt å kjøpe slike blokker med mønsterark, jeg kjøpte en der som jeg bare ELSKER. Jeg skal løpe opp og finne navnet på den... *løpe, løpe* *tilbake* Everyday Tango, av Lisa Cohen, fra mme. 180 mønsterark til 20 dollar (Men var på halv pris når jeg kjøpe den, og er fremdeles sur fordi jeg ikke kjøpte minste to pakker[:@]) Der koordinerer alle arkene, og fargene går i rosa, lilla, grønn, orange/rød, blå og mørke. (Ikke alle fargene på samme ark da...[8D])

Bakgrunnsarket på denne LO-en kommer fra den pakken
Ellers vil jeg anbefale å kjøpe eyelets (Og eyeletsetter) i flere farger. Mannen min kjøpte for meg forrige gang han var i USA, og da handlet han en pakke fra Making Memories som hadde 600 stk i en pakke, med fargene sølv, antikk sølv (Pewter), gull, antikk gull, kobber og anitkk kobber. Pewter og antikk kobber og antikk gull bruker jeg masse, kan ikke få nok...[:D] Både åpne eylets og hele eyelets. Brads er også veldig greit! [:D]
De har også en slags stiftemaskin (Fastenator) (Se denne tråden for bilde
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=7159938) som er stifter med "dekor" eller skrift på. Dårlig forklart, men... Dette kjøpte ikke jeg, og har vel ikke angret på at jeg ikke kjøpte det, men mange liker de jo. (Eller, jeg synes også de er stilige, men bruker lite stifter på mine)
JEg vil ikke anbefale å kjøpe fiskars shape-kutter, den har jeg, og er det verste kjøpet jeg har gjort[:@][:'(]... Så vet du det[;)]
Jeg ville også bedt han kjøpe Jim Holtz distress ink og distress embossing powder (Dette kjøpte ikke mannen til meg, selv om jeg sa det, og han er fremdeles ikke tilgitt...[;)]) Jeg har distress ink i fargene old paper, vintage photo (Genial til alt) og peeled paint. Har nok snart brukt de opp, så de bruker jeg mye. Cats eye fluid chalk er genialt til å sverte kanter og slikt (Se på Kaoleenas scrappetråd, hun bruker mye denne teknikken), her ville jeg i så fall bedt han kjøpe endel farger, både i bruntoner og klare farger, alt etter hva slags farger du pleier scrappe i. Zig twoway glue pen er også geniel til å lime småting, en blå penn. Den bruker jeg hver gang jeg scrapper. Diamond glaze er et lim som skal væøre veldig godt til å lime små ting som trenger litt hold, f.eks raindrops eller små metalembellishments.
Stempel er også mye billigere der, kan f,eks anbefale et alphastempel mannen min kjøpte til meg, imagetree wooden stamp, de kostet 5,99$ for hver pakke, en med små bokstaver, og en med store bokstaver. DEt fulgte også med i pakken stempel med hjerte, stjerne, firkant, trekant og runding, + vanlige tegn. Jeg har brukt stempelet på denne LO-en, på tagsene.
Hm, nå kan jeg ikke komme på mer på stående fot, tror jeg. Jo, cardstock i diverse farger. Og mønsterark i f.eks wild asparagus og crate, de har mye fint. (Men det kommer jo igjen ann på stilen din da.) Er jo ikek så veldig enkelt for han å kjøpe mønsterark til deg, men dersom han skal være der lenge, ville jeg nok handlet på en nettbutikk, og bare sendt det dit han er, så han bare kan ta det med seg.
Bånd er forresten også veldig mye billigere der!
(Hobbylobby har forresten egen nettbutikk, så du kan evnt gå inn og se hva de har, og gi han spesifisert handleliste derfra...[;)], du finner link til nettbutikken på hobbylobby.com)
Lykke til, heldiggrisen![:D]