Scholl fotfil

Syns den burde vært mye grovere. Men ble litt frelst første gang jeg brukte den. Men syns jeg blir like ille med en gang, så må nok brukes ofte. Jeg gidder ikke :p

Åja. Har fått så sprukne hæler nå som jeg er gravid, men da er kanskje ikke det løsningen.

Syns den burde vært mye grovere. Men ble litt frelst første gang jeg brukte den. Men syns jeg blir like ille med en gang, så må nok brukes ofte. Jeg gidder ikke :p
Enig med deg :)

Har nettopp kjøpt og brukt 1 gang. Ikke noe kjempeimponert, men skal gi det noen forsøk til :)

Dytter denne! Flere med noen erfaringer? :)

Jeg kjøpte den for noen uker siden, og har igrunn samme erfaring som de over. Kanskje filer jeg ikke lenge nok? Går hvertfall ikke veldig lang tid før jeg blir "ru" igjen.. Holder litt lengre om jeg husker å smøre beina hver kveld.

Snakket med svigermor som også har denne, og hun anbefalte å bruke en fin fotfil og gå over med denne etterpå, siden rullen som følger med scholl sin er ganske grov. Jeg kjøpte med en ekstra pakke med finere ruller, men har ikke testa å gå over med disse etter at jeg har brukt den grove ennå.

Back
Topp