Scarlett sin sluttdagbok <3

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Hei alle flotter damer og menn :Heartred

Aner ikke hvorfor jeg ikke har startet denne dagboken før.. nå som det er få dager igjen til termin.
Uansett så føler jeg nå et behov for å ha denne dagboken, alt er så nytt og ikke minst veeeeeldig skummelt. litt om meg først:

Er 23 år og kommer fra Bergen, er sammen med min barndomskjæreste som jeg har vært sammen med siden jeg var 15. Vi venter endelig vårt første barn!! begynte å prøve når jeg var 20.. Til slutt ga vi opp litt, og jeg bestilte time til utredning. ble da gravid helt naturlig helt plutselig. Hadde en tidlig sa/kjemisk helt i starten av prøveperioden men ikke hatt noe antydning til positiv test etter dette..
Før oktober 2017.
------------------------------------------------------------------------
Menstermin: 14.06
Tidlig ul termin: 27.06
Oul termin: 30.06
Kjønn på baby: Jente:Heartpink
-------------------------------------------------------------------------
Har den siste tiden vært livredd for å gå mye på overtid, noe jeg risikerer da jeg allerede har passert menstermin.. men jeg håper at lille har tenkt seg ut snart, for vi er så klar for å ta over den nye rollen som foreldre. Vi er så spent!!
Men herregud, jeg har skikkelig fødselsangst, men tenker samtidig at dette skal jeg klare.

Kommer til å skrive litt her om dagene fremover, eventuelle tegn osv :) :)
 
kontroll hos jordmor i dag! Alt sto bra til, og frøkna har lagt seg godt ned i bekkenet! Men hodet er fremdeles ikke festa :hungover: 10 dager til oul termin :-D
 
Back
Topp