SAx2 uke 6. Lav Hcg-stigning. Noen med lignende forløp?

Hvordan har det gått?? :love2
Hei! Så koselig at du spør :Heartpink Det gikk greit. Alt så veldig bra ut på ultralyd. Mange eggposer og tykk slimhinne, og hun så ingen unormaliteter. Det hadde jo på en måte vært fint om det var en synlig løsning på problemet, men på den andre siden selvfølgelig fint at jeg ikke trenger noen operasjon, slik det ser ut per tidspunkt. Jeg fikk resept på Duphaston (oral progesteron) som jeg skal ta fra etter eggløsning. Så jeg krysser fingrene for at det gjør susen!:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Hvis ikke det klaffer denne måneden så skal jeg ta blodprøver på cd 1-2 neste syklus:happy: Hvordan går det med deg? Rundt 2 dpo nå eller?
 
Hei! Så koselig at du spør :Heartpink Det gikk greit. Alt så veldig bra ut på ultralyd. Mange eggposer og tykk slimhinne, og hun så ingen unormaliteter. Det hadde jo på en måte vært fint om det var en synlig løsning på problemet, men på den andre siden selvfølgelig fint at jeg ikke trenger noen operasjon, slik det ser ut per tidspunkt. Jeg fikk resept på Duphaston (oral progesteron) som jeg skal ta fra etter eggløsning. Så jeg krysser fingrene for at det gjør susen!:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Hvis ikke det klaffer denne måneden så skal jeg ta blodprøver på cd 1-2 neste syklus:happy: Hvordan går det med deg? Rundt 2 dpo nå eller?
Åhh, men da hørtes det jo ut som at det alt i alt gikk veldig bra da! Så flott :D Skjønner du gjerne ville hatt en forklaring på problemet, men det beste er jo tross alt når alt ser helt bra ut, så det tenker jeg er veldig bra. Heier på at du lykkes nå med litt støttemedisin bare :Heartpink:happy093.
Når regner du med å få el, og hvor lange sykluser har du vanligvis?

Aaaaaner ikke dpo-status for meg selv, for jeg eltester ikke, merker aldri når egget slippes og har heller ikke sett noe slim foreløpig, så har ikke peiling på om jeg har hatt el enda :confused004
Men vi legger aksjer jevnlig uansett, så håper selvsagt på klaff selv om det kanskje blir en eggløsning uten merkbart elslim denne runden. Har nemlig googlet pga fraværet av synlig elslim og lest at mange har blitt gravide uten merkbart elslim heldigvis! Så tester er kjøpt inn, også regner jeg med å begynne å teste om en ukes tid kanskje uansett :happy: Fingers crossed for oss begge :signs003
 
Back
Topp