Savnet gullet mitt så fælt!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Adrian er jo hos faren 2 uker i sommer, men vi savnet hverandre sånn, så idag møtte jeg de på stranden også spiste vi frokost sammen, badet og plukket krabber
Han gråt som bare det når jeg måtte gå på jobben[&o]
Skal bli godt å få han hjem igjen om en uke. Da har vi en uke ferie sammen[:)]
Hvordan går det med deres små hos fedrene i sommer? Savner dere de?
Er så rart og være uten Adrian så lenge synes jeg. Det er det lengste jeg har vært borte fra han før.

jeg skal og være borte fra min i to uker nå snart, leverer på mandag. gruer meg veldig ille til det, for pappaen har sagt at han veldig gjerne vil til meg når helga deres er nesten  over..

så jeg har fylt opp den "ferien" med jobbing jeg da! første uka blir det litt roligere, andre uka jobber jeg dobbelt.

off, jeg gruer meg.. [&:]

Nicholas har vært borte fra meg i to uker, men ikke rett etter hverandre. Første uken var jeg på vennetur sammen emd venner og kjæreste og koset meg masse, og andre uken var jeg og kjæresten i amsterdam - seff tenker jeg på Nicholas men så lenge jeg vet han koser seg maks med pappa så koser jeg meg og[:)]

Hu skal bare være hos bf 2 ekstra netter i sommer og de har vært..

gutten min er 8år,og vært annenhver uke vekk fra meg siden han var 1,5år. så jeg var "vant" til at han er vekk.skriver var pga nå har han begynt å være mest hos meg pga jobben til bf. 
nå i sommer har han vært altfor mye vekk fra meg da[:(] dagen etter skolen var ferdig dro han på feriekoloni i to uker,så hjem å være hjemme en uke,så til bestemora si i sverige,så rett til faren sin da han kom hjem igjen fra sverige.skal være der i en uke til[:(]
skal bli så godt å få han hjem igjen. savner han så grusomt[:(]

Jeg savner gullet mitt jeg også[:(][&o] Mina skal være hos pappaen sin i 2 uker hun også. Gått 1 uke nå. Håper jeg får se henne litt på mandagen.

vi har delt sommeren 50/50. bytter litt etter som faren jobber. men vi kommer på besøk til hverandre minst annenhver dag noen timer siden han er så liten enda.

fælt når de gråter når de skal være med faren.... husker faren skulle prøve en kvelt når småen var mindre. han gråt visst i ett.... var godt å komme hjem da [:)]

tobias har vært 6 dager hos morfar, og det er det lengste jeg har vært borte fra han.. rakk ikke savne han stort egentlig - for vi var på kieltur, samt kjørte flyttelass.. men det var jammen meg godt å få han hjem igjen etterpå [:D]

Back
Topp