Savnet av en bestevenn

lenemor

Forumet er livet
Johanna skulle lagt seg for en stund siden, men plutselig hører jeg tripping i trappa. Jeg går ut, og helt på toppen står ei veldig trist jente med tårer i øynene. Hva er det vennen min spør jeg;

"Tenk om ej aldri får henta han Øre som ligg i postkassa heilt aleine" [:(]

Ja, Øre er bestevennen hennes som har fulgt henne fra hun ble født, og han har selvsagt også vært med på ferier. Vi er alltid påpasselige, og sørger for at han pakkes godt ned i veska på hjemveien, men denne gangen skar det seg litt... vi hadde jo en stopp på SAS Blue Gardermoen, og der hadde øre krøpet godt innunder puta til Johanna så vi ikke husket han da vi sjekket ut av rommet og hotellet. Det ble oppdaget ganske raskt, så vi ringte hotellet med det samme og fikk etterlyst han, og de har funnnet han og forsikret at han skal sendes pr post hjem til den ventende Johannaen vår.. men ventetiden ble visst litt lang for henne i kveld. Håper han dukker opp i morgen! 

Åhhh stakar lita!!! Føler med henne!!![:(]

Stakkars liten.. ikke lett å savne bestevennen sin.. Får håpe han kommer fort til rette![:)]

Uff, det er jo veldig så trist for en liten pike! Håper Øre dukker opp i postkassen snart

åååå stakars Johanna, håper kosevennen kommer i posten i morgen.
Christian har fant , har kjøpt 1 ekstra vi hvis det skulle skje noe med den han har.

Stakkars lita [:(]
Nei, det er ikke bare bare når ikke bestevnnen er i nærheten.
Håper den ligger i postkassa i mårra da [:D]

Linnea har Titti ho, og den har vi og to av....sånn i tilfelle [;)]
Men det er ikke alltid reserven duger, for halen er nemlig ikke helt lik...[&:]

jeg prøvde å få tak i to Ører jeg også, men han kom som gave med et Go'boken abonnement, så det lot seg ikke gjøre. Har noen andre suttekluter som hun har hatt som reserve i barnehagen og vogna si, men de har gått i arv til lillebror, som nå har dem i reserve i tilfelle Brumle (eller bulle som August kaller han) skulle bli borte. I går kveld gjorde en av reservene nytta - han "reservebrumle" som har vært med til spania lå heldigvis nyvasket og veldig ensom uten noen å passe på, så han fikk være med henne opp, og hun lå og holdt så godt rundt han da jeg var inne og slokket lyset hennes i går kveld. Håper Øre kommer hjem i dag!

Stakkars[&o]

Mina har en bamse og den har også hatt noen turer opp igjennom med posten[8D]

Øre kom dessverre ikke i dag heller - håper bulle gjør jobben i kveld også

Har øre kommet i dag?

Ja, i dag lå det pakke til Johanna i postkassa, så jeg gleder meg til hun skal åpne den (må vel ha kameraet klart da vel?)

så godt å høre, er nok et kamera øyebikk det[;)]

Så bra at den endelig er komt! [:D]

ORIGINAL: lenemor

jeg prøvde å få tak i to Ører jeg også, men han kom som gave med et Go'boken abonnement, så det lot seg ikke gjøre. Har noen andre suttekluter som hun har hatt som reserve i barnehagen og vogna si, men de har gått i arv til lillebror, som nå har dem i reserve i tilfelle Brumle (eller bulle som August kaller han) skulle bli borte. I går kveld gjorde en av reservene nytta - han "reservebrumle" som har vært med til spania lå heldigvis nyvasket og veldig ensom uten noen å passe på, så han fikk være med henne opp, og hun lå og holdt så godt rundt han da jeg var inne og slokket lyset hennes i går kveld. Håper Øre kommer hjem i dag!

hvordan ser Øre ut?? kanskje noen av oss har en liggende, var vel endel som meldte seg inn på samme tid?[:)]

Takk Monsoon - se egen tråd [:D]

Back
Topp