Savnet alle........

everonic

Elsker forumet
men no  eg tilbake, i nytt hus og med nyoppstartet nett i dag :-) Det har vært hard å være uten dere alle og nettet,og som eg har skjønt så har det skjedd en go del her inne de siste 3 ukene! Eg må ta meg en tur tilbake i arkivet å lese litt,kan jo kje la alt gå meg hus forbi!No skal eg kose meg mye her med lesing og jordbær spising :-)

Mvh www.diamantbarna.piczo.com

Grattis så masse med nytt hus, er vel kjekt å være på plass tenker eg[:)]
Kjekt at du er tilbake her og på nett[:)] 
Alt bra med deg etter alt flyttestyret??

joda alt går egentlig fint her etter flyttingen, eneste e at eg har fått så vanvittig mye vann i hele kroppen,så sliter litt med det,og at beibien vår ligger i seteleie.Håper den vil snu seg før fødselen :-) det gjør den nok sikkert,e jo noen uker igjen endå....
Vi har fått gjort en hel go del i huset på de få ukene vi har hatt det,kjeøøen,stue og snart gangen helt ferdig, e så deilig .-)

Heisann! Fint at du kommer tilbake da!! [;)]

gratulerer med nytt hus og velkommen tilbake[:D]

Grattis med nytt hus, deilig å bli ferdig med sånt før babyen kommer. Det går sikkert kjempe bra det med at babyen ligger i seteleie, håper babyen snur seg snart da [:)]

Takker for hyggelig tilbake velkomst til meg (for en setning)hehe,håper dokkar tar an!!No ska det en del til før eg stikker av igjen...hehe....No ska eg følge så godt me eg bare kan på hele gjengen :-)

godt å ha deg tilbake..[:D][:D]

ORIGINAL: Stardust

gratulerer med nytt hus og velkommen tilbake[:D]

Signerer! [:)]

Verden e herlig når det e så fantastisk gode mennesker ute i verden :-) En føler seg så hjemme her inne på juni klubben,takk jenter for at dokkar e nett sånn dokkar e [;)]

er godt vi har hverandre[:D][:D]

Veldig godt å ha hverandre ja, vertfall når samboer e på heimavernsøvelse en hel uke,....hehe  ;.)

ORIGINAL: everonic

Verden e herlig når det e så fantastisk gode mennesker ute i verden :-) En føler seg så hjemme her inne på juni klubben,takk jenter for at dokkar e nett sånn dokkar e [;)]

Så søt du er everonic.......flott å ha deg også.

Dokkar e jo alle så hjelpsomme her,kjenner helt fantastisk å ha dette "hjemmet" å gå til for å si det rett ut :-)

Back
Topp