Savnet 2 åring i Sverige

Nå er han funnet, men ingen oppdatering om tilstanden. Håper intenst han er like hel!

Åh! Så bra!!
Jeg skjønner ikke hvordan han har kunnet kommet seg så langt unna huset så fort...

Åh! Så bra!!
Jeg skjønner ikke hvordan han har kunnet kommet seg så langt unna huset så fort...
Ikke noe problem;) Jeg har selv erfart at min 2 åring kom langt avgårde fra jeg hørte døra smalt igjen og til jeg rakk å komme meg ut. Var selv i kjelleren,i bare undertøy, og der hadde en voksen glemt å låse. Han var bare 20 meter fra hovedveien når jeg fikk fatt i han, han løper nemlig fort ;)

Ikke noe problem;) Jeg har selv erfart at min 2 åring kom langt avgårde fra jeg hørte døra smalt igjen og til jeg rakk å komme meg ut. Var selv i kjelleren,i bare undertøy, og der hadde en voksen glemt å låse. Han var bare 20 meter fra hovedveien når jeg fikk fatt i han, han løper nemlig fort ;)
Uff... Må ha vært ett mareritt når det stod på! Heldigvis gikk det bra :) når mi var 2 år var hun langtifra så mobil :D

Uff... Må ha vært ett mareritt når det stod på! Heldigvis gikk det bra :) når mi var 2 år var hun langtifra så mobil :D
Hadde hjertet i halsen og en baby jeg måtte forlate inne i huset. Han er så lang at han til og med klarer å låse dører. Skal kjøpe sikkerhetslenke, for snart skjønner han nok at han låser opp døra ved å skru motsatt vei :p

Skjønner ikke hvorfor dem ikke har funnet han før, når han bare var en km unna. men, viktigste er jo at han er i god behold :)

Godt de har funnet han! Stakkars liten, og stakkars foreldre. Vi skal helt klart skaffe oss enten ekstralås eller krok på både ytter og verandadør, dette vil jeg ALDRI oppleve!

Ble veldig lettet når han ble funnet i god behold! trodde ikke det skulle gå så bra i forhold til at han ikke var funnet på kvelden.

Det må være et mareritt når ens lille barn forsvinner sånn :( Heldigvis kom han til rette i god behold <3

Back
Topp