Savnet 2 åring funnet drukknet *link*

Forferdelig..[:(][:(]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Kjempetrist[:(]

skjønner ikke hvordan man tør å la en 2 åring være uobservert rett ved et vann.. trist sak dette her!

ORIGINAL: talata

skjønner ikke hvordan man tør å la en 2 åring være uobservert rett ved et vann.. trist sak dette her!
De var jo på besøk hos noen, så ikke sikkert de er vant til å måtte passe på at det er vann i nærheten, kanskje de ikke visste at han hadde gått ut? Det var sikkert flere barn i huset som han lekte me...

Jeg tenkte samme tanken ett brøkdel av ett sekund i sta, men syns nesten det er unødvendig å komme me slike kommentarer på nett.. Vi vil aldri får vite hva som skjedde, å familien å kjente av gutten har det nok jævlig nok som det er...

Sov søtt lille engel, håper Kamilla tok deg godt i mot. [:(]

du e søt talata[:)] tenke nok han lille kurdergutten og kamilla leker sisten der oppe nå:) syns det er en søt tankegang du har eg!![:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Enig med Talata her. Skjønner at tanken kommer, men det kan ha skjedd en misforståelse rett og slett. Mange var samlet og alle trodde kanskje noen andre passet barnet, det er så fort gjort.. En forferdelig tragisk sak, føler med de pårørende...[:(] 

uff, tenk at de har vært på besøk fpr feire eid idag..at det avsluttet så grusomt er virkelig trist[:(]

ORIGINAL: talata

De var jo på besøk hos noen, så ikke sikkert de er vant til å måtte passe på at det er vann i nærheten, kanskje de ikke visste at han hadde gått ut? Det var sikkert flere barn i huset som han lekte me...

Jeg tenkte samme tanken ett brøkdel av ett sekund i sta, men syns nesten det er unødvendig å komme me slike kommentarer på nett.. Vi vil aldri får vite hva som skjedde, å familien å kjente av gutten har det nok jævlig nok som det er...

Sov søtt lille engel, håper Kamilla tok deg godt i mot. [:(]

Sign denne jeg...forferdelig trist [:(]

Utrulig trist...[:(]
Helt ufattelig at noen skal oppleve å miste barnet sitt[:(][:(][:(]

*Varmeste tanker til familien*

Huff, dette er grusomt!

Varme tanker går til familien, og alle som har det vondt nå[:(]

Back
Topp