Savner...

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
litt gravid tiden vår jeg!! er inne å leser på 2011 forumene nå!!
Og må si jeg savner alle forventingen fra start til slutt.
Alle trådene om:
*Kvalme
*de første sparkene
*ordinær ul
*Innkjøp av tingene
*var det kanskje rier??
*Magebildene og ul bildene ikke minst!!
*Sladdretrådene, forventningene og spenningen!!

Ikke missforstå meg, er veldig glad vi har født for det meget tungt på slutten Og alle nurka våre er kjempe NYDELIGE!!!

jaaa, er så enig! jeg er glad jeg er ferdig med det (for denne gang) men likevel så savner jeg litt å gå med magen, stryke over magen, kjenne spark og den forventningen og gleden. Og alle de følelsene vi hadde da vi ble innlagt på føden [:)]

Savner ingenting jeg,hehe..sugde til meg alle følelser,og inntrykk,med vel viten om at det skulle forbli siste gang,hehe[8D]

Er så enig. Utrolig glad for lille gutten vi har fått, men hadde ikke gjort meg noe å samtidig få oppleve dette igjen. Koste meg med magen det meste av gravidetiden, og savnet magen litt allerede da den forsvant. Alle forventningene, spenningen og de første sparkene, som du skriver. Gleder meg faktisk bare til vi skal forsøke på nr 2. MEN først skal vi ha litt "alene tid" med lillegutt. Det er så mye å glede seg over hver eneste dag med de.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Savner ingenting jeg,hehe..sugde til meg alle følelser,og inntrykk,med vel viten om at det skulle forbli siste gang,hehe[8D]

Hehe, samme her. Eller er ikke ferdig da, men blir nok mange år til neste gang.

Men jeg husker sånn ca to uker etter fødsel, magen min var allerede blitt ganske flat igjen. Syns det var SÅ stygt med flat mage, og ikke en frodig og voksende babymage [8D]
Men jeg skal nyyyte å bare være mamma nå, vel vitende om at jentene min har hverandre, så jeg trenger ikke "stresse" med å bli gravid igjen.

Tenker mye av det samme,samtidig som det er godt å være ferdig for denne gang[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

[:)]

ORIGINAL: Soul

jaaa, er så enig! jeg er glad jeg er ferdig med det (for denne gang) men likevel så savner jeg litt å gå med magen, stryke over magen, kjenne spark og den forventningen og gleden. Og alle de følelsene vi hadde da vi ble innlagt på føden [:)]
Samme her[:)]

Savner det fillern ta meg allerede selv jeg...off blir nesten litt trist bare jeg tenker på at jeg mest sannsynlig aldri skal oppleve det igjen...[8|]

Back
Topp