Savner...

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
litt gravid tiden vår jeg!![:)] er inne å leser på 2011 forumene nå!!
Og må si jeg savner alle forventingen fra start til slutt.
Alle trådene om:
*Kvalme
*de første sparkene
*ordinær ul
*Innkjøp av tingene
*var det kanskje rier??
*Magebildene og ul bildene ikke minst!!
*Sladdretrådene, forventningene og spenningen!!

Ikke missforstå meg, er veldig glad vi har født for det meget tungt på slutten[8D] Og alle nurka våre er kjempe NYDELIGE!!![:D][:D]

Savner det jeg også! Veldig glad i lille nurket som har kommet, men var noe rart med ventetiden og spenningen. Og ikke minst søvnen som jeg nå har glemt hvordan er. Plagene fra svangerskapet er visst glemt hehe

Samme her. Begynt å planlegge når neste graviditet skal finne sted og har drømt om det hver natt i det siste [:D]

samme...men savner ikke alle plagene jeg hadde[:'(]

Helt ærlig,, jeg savner det ikke overhodet hehe. Men nå har jeg tatt gipsavtrykk av magen så jeg har det minne ganske klart for meg..

Savner ikke plagene, men spenningen [:D] Hender jeg savner den store fine gravid magen faktisk.... [:D]

JAAA!!![:D][:D]
Savner spenningen i kroppen når riene startet!! Savner faktisk å ligge på sykehuset og føde!!![8D]

ORIGINAL: RonjaR

JAAA!!![:D][:D]
Savner spenningen i kroppen når riene startet!! Savner faktisk å ligge på sykehuset og føde!!![8D]

jeg og... Var såå stort...

jeg var bare kjempe glad for å være ferdig, men når jeg så magebildene mine kjente jeg at jeg savnet magen min litt [8D] rett etter jeg fikk henne så tenkte jeg at jeg visste ikke om jeg ville gå gravid igjen, var så deilig å bare være ferdig! men nå kunne jeg tenke meg det[:D] vente litt da selfølgelig, vil kose meg med jenta mi <3 håper neste graviditet blir lettere

Tenkte det samme selv her om dagen!! [:D] Savner igrunn magen litt?! Koselige med spark, og ikke minst spenningen, det å gå å glede seg! (og savner litt å kunne soooove mye[8|])
Jeg hadde ingen store plager da jeg gikk gravid så har sikkert litt med det å gjøre å[;)] Men for all del, stoooor koser meg mer nå med lillemann

Back
Topp