Savner..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
søskena mine jeg.. [&o] De er så opptatt med kjærester og greier, så de har visst glemt storesøstra si.. Men for all del så skjønner jeg dem jo, men det hadde jo ikke skada å sendt en mld eller noe av og til.. Søstera mi har ikke mobil lenger en gang, og det fikk jeg vite i dag.. [8|] Den var stjålet en eller annen helg de var ute.. Jeje..
Ikke får jeg treffe de utkårede heller.. Skulle tro de var flau over meg.. [8|][&o]

Blæh.. Bare litt snurting fra denne kanten..

hmm... så teit... men om det er no trøst.. så ser jeg aldri broren min jeg heller.................[&:] han er også opptatt... med jobb og kjæreste etc... men.. plutselig så ser du dem igjen.. og det tok forresten et år eller noe før jeg fikk treffe kjøresten til broren min................................................................ det tok faktisk kanskje halvannet.. og ett år til han fortalt det.. og der igjen et halvt år til jeg fikk treffe henne..[8D]

Jeg har dårlig kontakt med mine søsken også - søsteren min snaker jeg med en sjelden gang, men hun har nesten aldri mobilen påslått så det er vanskelig å få tak i henne. Broren min er supersløv og kan svare på en melding etter to måneder - helt håpløst!

Det er det samme her også.. Men brødrene mine og jeg har aldri hatt sånn kjempemye kontakt da.. Jeg "prater" med de på Facebook da, også kommer de når de blir invitert stort sett..[:D] Men de to er mye sammen da, og det synes jeg er fint! Begge har jo bildilla, så de er ute og råner i boblene sine støtt og stadig..[8D]

Kanskje jeg bare må venne meg til det da.. Vi har jo hatt veldig nær kontakt tidligere, så sikkert derfor jeg merker det så godt..

Så trist[&o] og skjønner at du blir lei deg. Stor klem sendes

Så trist at det skal være sånn da [&o]
Jeg er veldig glad for at vi har den gode kontakten vi har vi
søstrene. Vi er jo 4 søstre, og vi bor alle sammen her oppe.
Max 9 km. i mellom oss [;)]
Har mindre kontakt med brødrene mine, men snakker med
de på FB og MSN til tider. De er jo ikke langt unna de heller,
men det begrenser seg mer så lenge det skiller så mye i alder
på oss. De er jo bare 12 og 15 år....[;)]

Huff ikke noe kjekt!!

Jeg savner storesøsteren min.. hun har flyttet til Tromsø!![&:]  Men det ordner seg nok

Back
Topp