Savner ungene...

ToStoreOgEnLiten

Blir kjent med forumet
Huff... syns det er helt forferdelig når ungene er hos pappa'n sin spes når de er ute på tur, reist til Danmark i dag tidlig for å besøke farmor og farfar - jeg sitter å er livredd for at det skal skje noe med dem! Slitsomt hormoner som bobler over, bare gråter ... måtte bare få det ut...

Uff.. Det er ikke godt å savne barna sine.. Skjønner godt du savner dem og er redd for at det skal skje dem noe når du er så langt unna dem.... Men du kan nok prøve å trøste deg med at de helt sikkert har det kjempe fint med pappan sin på besøk hos farmor og farfar!:)

Vet de har det supert, er bare fryktelig hormonell tror jeg. De er jo det kjæreste jeg har, å da er det så fryktelig når man begynner å tenke alt som kan skje...

Vet de har det supert, er bare fryktelig hormonell tror jeg. De er jo det kjæreste jeg har, å da er det så fryktelig når man begynner å tenke alt som kan skje...
Det er jo ingen som betyr så mye som barna sine.. Kjenner veldig godt til bekymringen. Og det bare de gangene vesla sover borte eller blir passet av andre enn meg og pappaen..

Takk for gode ord :) vi har vel lov å være litt hønemødre. De har hvertfall kommet seg trygt til DK, snakket med dem nå :D

Jeg
Takk for gode ord :) vi har vel lov å være litt hønemødre. De har hvertfall kommet seg trygt til DK, snakket med dem nå :D
Ja det syntes jeg er helt greit faktisk:) Da koser de seg nok glugg ihjel!:):) du får hvile mammahjertet ditt med at de sikkert storkoser seg!

Hvordan går det med deg? Har barna kommet hjem? Hadde de kosa seg?:)

Back
Topp