Savner symptomer...

Lohne

Forelsket i forumet
Hadde aldri trodd jeg skulle føle det slik, men jeg skulle virkelig ønske at jeg var dårlig nå slik som i forrige svangerskap. da var det liksom ingen tvil..;) Men denne gangen har jeg vært i fin form hele tiden...litt kvalme og brekninger mellom uke 5 og 8, men nå er jeg bare litt sliten og trøtt. Og det kan man jo være som småbarnsmor i full jobb uansett...Begynner å tvile på om det fortsatt er noe liv. Skal på ul om tre uker så da får jeg dommen...

Forrige svangerskap hadde jeg ikke et eneste symptom.. var aldri kvalm, ikke trøtt ikke spesielt hormonell heller... etterhvert kom d jo en mage.. men jeg var tipp topp form hele veien! Å alt gikk fint :) så bare vær glad til du! Men skjønner de er litt urolig, jeg var jo også det..

Var super kvalm og dårlig i første svangerskap. Nå har jeg vært litt uggen, men har sluppet taket. Igjen er trøttheten, som ja, kan komme av full jobb og småbarnsmammatilværelsen. Men tror heller du skal være gla for å slippe de verste plagene, det er iallefall jeg.

Ja, jeg prøver å bare nyte at det er slik:) Og har det gått galt, så er det vel en grunn til det. Men tøft blir det uansett, dersom det er utfallet. Det positive er at jeg ikke har hatt smerter i magen og heller ingen blødninger. Takk for respons på innlegg, det hjelper en bekymret sjel <3

Så lenge du ikke har blødninger og store magesmerter er sjansense store for at alt er som det skal være :) Noen har mindre symptomer enn andre og det kan slå begge veier fra det ene svangerskapet til det andre. Kos deg og krysser fingrene for at alt er ok på ul :) *klem*

Jeg hadde bare forventet å synge i den store telefonen (eller noe sånn,hehe) fra begynnelse til slutt denne gangen også! Skal tenke positive tanker både for meg selv og dere! TAKK

Back
Topp