Savner spenningen

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Flere som savner spenningen før testen ble positiv og når det ble antydning til to streker? Jeg er sikkert helt rar. Men jeg blir gravid hver gang vi har sex ubeskyttet at mannen min kommer inn i meg. Føler den jakten på den positive test går over så fort:hilarious:

når ikke å begynne prøvingen ordentlig før testen er positiv. Er ikke spenningen halve moroa(?).
Men nu er det også bare 11mnd siden jeg var gravid sist så sikkert litt det at den forje graviditeten sitter så ferskt i minnet enda.
 
Flere som savner spenningen før testen ble positiv og når det ble antydning til to streker? Jeg er sikkert helt rar. Men jeg blir gravid hver gang vi har sex ubeskyttet at mannen min kommer inn i meg. Føler den jakten på den positive test går over så fort:hilarious: når ikke å begynne prøvingen ordentlig før testen er positiv. Er ikke spenningen halve moroa(?).
Men nu er det også bare 11mnd siden jeg var gravid sist så sikkert litt det at den forje graviditeten sitter så ferskt i minnet enda.

"Sniker"
Et luksusproblem vil jeg si! :hilarious::p Jeg har bare et barn fra før og hun satt på forsøk nr.1.. Og da var jeg ikke inne i dette med EL, når man skulle teste osv. Vi bare lå sammen ca hver dag også tok jeg noen tester i hytt og pine:hilarious:
Da den plutselig var positiv ble jeg veldig overasket. Trodde at det skulle ta lang tid.
Men jeg savner egentlig heller det, for da hadde jeg ikke noe nedtelling på når jeg kunne ta testen og visste heller ikke at hvis den da er negativ at jeg må vente sååå lenge til neste periode:angelic::p Da bare testet jeg i vildens sky og tenkte at den positive testen kan jo komme neste uke..:p
 
Enig! Vi slet med første så da kan jeg ikke si jeg savnet det...Men nå med nr 2 som gikk på et par mnd bare så kjente jeg på følelsen ganske kort tid etter :p men jeg er ganske rar jeg også ❤️:p
 
Overhodet ikke:hilarious: Er SÅ glad den tiden er over (så fremt dette går bra), og håper vi aldri må gjennom det igjen:wacky:
 
Jeg er gravid med nr.6 nå:) Med de fem barna våre ble jeg raskt gravid, så rakk ikke prøve egentlig, men denne gangen tok det 7mnder før det klaffet:) Jeg synes absolutt det er bedre når det klaffer fort fremfor å gå å lure og håpe i 7mnder (eller lenger for mange):Heartred
 
Nei, virkelig ikke!
Men du er heldig som har det sånn.:)
Her hadde vi prøvd i nesten ett år, og mister i MA i sommer. Skulle henvises til Ivf etter den prøveperioden jeg ble gravid på. Så veldig glad det er over!:woot:
 
Back
Topp