savner skravletrådane

sorciere_

Forumet er livet
VIP
ja, jenter! savner skravletrådane våra!! Savner livet som var her innpå før.. [8|]
eg håper veldig,veldig at det vil ta seg oppatt når barna blir eldre:)

jepp.. :) og dersom eg ikkje hadde vert aktiv ein kveld, så var det lesestoff dagen etterpå! ;P

nemmen:D no våkna gullet ;D matfatet må vist trå til:D så no får nok eg også sove snart:D nattinatt =)

ååå jeg savner de jeg også [8|] Håper at de kommer tilbake etterhvert da alle mammaene har mer energi til overs og da babyene sover mer :D hihi... da kommer jeg å skravler mer iallefall [:D]

ORIGINAL: crispus

ORIGINAL: sorciere_

nemmen:D no våkna gullet ;D matfatet må vist trå til:D så no får nok eg også sove snart:D nattinatt =)
skulle du ikke sove da? ;)

ligger på sofaen m lillegutt jeg..han er syk enda, var på sykehuset m han fra fredag-lørdag, ble lagt inn på isolasjon for observering...så sendte de oss hjem for de følte han pustet så greit...men problemet nå er at han han pustet tungt / "andpusten" siden 12-1 tiden i natt, å hjerte banker så...vet jo tyngre han puster jo mere må hjerte jobbe, men føler d er så veldig!! Han er ikke tett i nesa, men hører "knirke" lyder når han puster så lurer på om han har tettnet enda mere til i lungene sånn som jeg gjorde...(han har blitt smittet av meg, syk siden forje torsdag)

hadde åpen retur til i dag så lurer på om jeg skal ta tlf opp el ikke!?! Virket som ikke er store fare om de ikke blir tett i nesa virket d på de der oppe..?? Vet ikke åssen veldi forkjøla barn er når de er forkjøla? Sånn som jeg har forklart? Å ikke feber nei;)
han bæsjer mere enn vanlig, og spiser mindre enn vanlig...og sover masser, eller døser lit i klage verden!! hoster mye, nyser ikke stort lengre...han har ordentlige hoste anfal når han begynner, men ikke sånn at det kommer opp noe!!

ååå :( så ekkelt :( helsesøstra mi sa at med så små barn skal ein ikkje vente å sjå korleis ting utviklar seg.. ein skal få det undersøkt med ein gong..

jeeeeeeg også savner dem [:(] tenkte på det her om dagen faktisk ... håper kjempe det blir skravletrå igjen snart :D[:D]

Det er flere her som gjør det. Jeg også. Men har hatt ei snupp som har krevd sitt hele tiden pluss syk storesøster også så har ikke hatt hverken tid eller ork. Nå har det i tillegg blitt min tur til å være syk så den etterlengta trilleturen ute med snuppa kan jeg visst bare vente lenge på.

jaa... det var litt kvelds-skravling dei dagane eg var komt heim frå sjukehuset osv, men då var eg så mørbanka og utslitt av null søvn, så eg orka ikkje å vere her inne så veldig masse (og så var eg redd noko kunne skje joakim dersom eg gjekk lenger vekk enn 1 meter frå han)..
gleder meg masse til folk orker å vere her igjen:)

ja, trone=D du er veldig flink!:)
trur grunnen til at landstreff tråden har dabba litt av er fordi ein gjerne ikkje har planlagt sommaren ferdig, så då er det vanskelig å vete kva mnd som passar best.. og så avheng det litt kalla dato ein velger osv osv=)
vi får pushe litt meir på folk om ein måneds tid, og håpe at folk er litt ivrige då:D

Trone.. jeg er uansett med på treffet[:D] om vi så bare blir 3[:D]

Noen som vet hvordan det går med Idapjus og tvillingene da?
Hun har vel omtrent ikke vært her inne siden hun fødte.. Forståelig det da, for all del!

ORIGINAL: t0mmelise

ååå jeg savner de jeg også [8|] Håper at de kommer tilbake etterhvert da alle mammaene har mer energi til overs og da babyene sover mer :D hihi... da kommer jeg å skravler mer iallefall [:D]

ORIGINAL: Marcus og knøttet

ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: Ymi

Noen som vet hvordan det går med Idapjus og tvillingene da?
Hun har vel omtrent ikke vært her inne siden hun fødte.. Forståelig det da, for all del!

lurer eg og på.. eg har tenkt på ho nokon gonga..

Back
Topp