Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: crispus
ORIGINAL: sorciere_skulle du ikke sove da? ;)
nemmen:D no våkna gullet ;D matfatet må vist trå til:D så no får nok eg også sove snart:D nattinatt =)
ligger på sofaen m lillegutt jeg..han er syk enda, var på sykehuset m han fra fredag-lørdag, ble lagt inn på isolasjon for observering...så sendte de oss hjem for de følte han pustet så greit...men problemet nå er at han han pustet tungt / "andpusten" siden 12-1 tiden i natt, å hjerte banker så...vet jo tyngre han puster jo mere må hjerte jobbe, men føler d er så veldig!! Han er ikke tett i nesa, men hører "knirke" lyder når han puster så lurer på om han har tettnet enda mere til i lungene sånn som jeg gjorde...(han har blitt smittet av meg, syk siden forje torsdag)
hadde åpen retur til i dag så lurer på om jeg skal ta tlf opp el ikke!?! Virket som ikke er store fare om de ikke blir tett i nesa virket d på de der oppe..?? Vet ikke åssen veldi forkjøla barn er når de er forkjøla? Sånn som jeg har forklart? Å ikke feber nei;)
han bæsjer mere enn vanlig, og spiser mindre enn vanlig...og sover masser, eller døser lit i klage verden!! hoster mye, nyser ikke stort lengre...han har ordentlige hoste anfal når han begynner, men ikke sånn at det kommer opp noe!!
ORIGINAL: t0mmelise
ååå jeg savner de jeg også [8|] Håper at de kommer tilbake etterhvert da alle mammaene har mer energi til overs og da babyene sover mer :D hihi... da kommer jeg å skravler mer iallefall [:D]