Savner sånn (syyyt)

Kinaputten

Glad i forumet
Sitter oppi Setesdalen alene og angrer på den "gode ideen" at jeg skulle være her første uka alene for å komme inn i jobben osv. mens mannen og M er på sørlandet med svigermor. Har ikke sett M siden torsdag kveld og må vente helt til fredag kveld før jeg får se henne igjen. Savner henne sånn nå og håper bare dagene flyr. Er nesten verre når jeg hører henne i telefonen. Uff, blir helt sentimental her. Har vanligvis ikke noe i mot litt alenetid, men over en uke blir litt i meste laget kjenner jeg.

Skjønner deg veldig godt.

I dag trodde jeg aldri i verden at jeg skulle være SÅ glad for å se Oliver igjen etter halvannen time borte....men var liksom bare han som stod i hue på meg etter begravelsen, så er glad venninna mi kom trillende med han til kirken [:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Huff, søte deg, skjønner godt at du savner!

men du er godt over halvveis da, måtte de neste dagene suse avsted! [:)]

Jeg er over halvveis, det er sant. Og med hyggelige folk på jobb og kanskje en plan i morgen ettermiddag går tiden fortere. Mannen har lovet å ikke legge M på fredag kveld før jeg har kommet (tror jeg skal rekke det like før leggetid), for jeg må jo få en kos da. [:)]

ORIGINAL: Sorland

Skjønner deg veldig godt.

I dag trodde jeg aldri i verden at jeg skulle være SÅ glad for å se Oliver igjen etter halvannen time borte....men var liksom bare han som stod i hue på meg etter begravelsen, så er glad venninna mi kom trillende med han til kirken [:)]

Var det i dag det var begravelse...Kan tenke meg det var godt å ha Oliver da, ja. Kontrastfylt, men bra.

Får håpe dagene går fort frem til fredag! [:)]

Hva er det du jobber som langt oppi Setesdalen da?[8D] Er du egentlig fra Oslo? Sprekt gjort å flytte til ei småbygd da!

Skjønner godt at du savner dem, og særlig M. Men finn på noe etter jobb i morgen, sov så mye du kan, les en god bok, så går nok dagene litt fortere.

Håper dere har funnet et fint sted å bo og at dere tives. [:)]

Stor klem!

Klem til deg!! Håper de siste dagene går fooooooort!!! [:D]

Skjønner at du savner Matildesnuppa ja!! Du får samle opp masse mammakoser til fredag og kose deg glugg med henne da[:)]
Klem til deg[:)]

ORIGINAL: Almasmamma

Hva er det du jobber som langt oppi Setesdalen da?[8D] Er du egentlig fra Oslo? Sprekt gjort å flytte til ei småbygd da!

Eg syr bunadsstakki og baker lefsi [8D]

Neida. Jeg leker landsbylege i et halvt år. Så sniker jeg meg tilbake til sivilisasjonen igjen [:D]

Å håper dagene bare flyr så du snart får se skjønne M igjen [:)] landsbylegen vår [:D]

ORIGINAL: Kinaputten

Neida. Jeg leker landsbylege i et halvt år. Så sniker jeg meg tilbake til sivilisasjonen igjen [:D]

Skal se du begynner med det heller etter et halvt år der![:D]

Så du er rett og slett lege du ja! Sprekt (ser opp til dere som klarer et så langt og tøft studie[:)]) Men så greit med et halvt år å bo en helt annen plass! Jeg og sambo snakker også om å flytte til Liverpool til neste sommer, kun for et halvt år, for å gjøre noe helt anna...[:)]

ORIGINAL: Kinaputten

Skal se du begynner med det heller etter et halvt år der![:D]

Så du er rett og slett lege du ja! Sprekt (ser opp til dere som klarer et så langt og tøft studie[:)]) Men så greit med et halvt år å bo en helt annen plass! Jeg og sambo snakker også om å flytte til Liverpool til neste sommer, kun for et halvt år, for å gjøre noe helt anna...[:)]

Skal ikke se bort i fra at jeg bare blir her og følger kursene til Bygdefolkets Studieforbund altså. De tilbyr (på arket jeg fikk i posten i dag): Stakkekurs, nissekurs (heime hjå Ellen), bakinng av brau og lefser, krulle-kurs (?!?), tradisjonsmatkurs (med bl.a saupkake) og linedance (!). Det er bare å ta kontakt med Malmfrid. [:)]

Nei, uff, jeg skal ikke sitte her og gjøre narr av bygda, altså. Liker meg her, jeg. Godt å komme seg litt vekk fra Oslogryta.

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Uff, det skjønner jeg godt. Håper de siste dagene går fort. [:)]

Back
Topp