buster
Forumet er livet
Hvordan går det Fiorelina? Bedre idag?
Forstår det er tøft å være alene, begynner å kreve en del mer underholdning desse små også nå.
Og de er ikke noe kjekt å føle at en maser på familie om pass.. selv om de helt sikkert ikke føler det slik!!![:)]
Håper det går bedre iallefall, og husk på at vi er her vi!![;)]
Forstår det er tøft å være alene, begynner å kreve en del mer underholdning desse små også nå.
Og de er ikke noe kjekt å føle at en maser på familie om pass.. selv om de helt sikkert ikke føler det slik!!![:)]
Håper det går bedre iallefall, og husk på at vi er her vi!![;)]