Savner mannen min!

Hvordan går det Fiorelina? Bedre idag?

Forstår det er tøft å være alene, begynner å kreve en del mer underholdning desse små også nå.
Og de er ikke noe kjekt å føle at en maser på familie om pass.. selv om de helt sikkert ikke føler det slik!!![:)]

Håper det går bedre iallefall, og husk på at vi er her vi!![;)]

litt bedre nå.. men i dårlig form i dag..

Lillemann har hatt sånn "hyperdag" i dag..
Snill som et lam når jeg var på helsestasjonen og REMA, Mega, Lidl, Fargehuset og SunnBok..

Men den rakkeren hjemme.. har aldri opplevd han så rampete og "hyper" før - han har jo alltid vert stille og rolig og opptatt av småting.. [8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

litt bedre nå.. men i dårlig form i dag..

Lillemann har hatt sånn "hyperdag" i dag..
Snill som et lam når jeg var på helsestasjonen og REMA, Mega, Lidl, Fargehuset og SunnBok..

Men den rakkeren hjemme.. har aldri opplevd han så rampete og "hyper" før - han har jo alltid vert stille og rolig og opptatt av småting.. [8|]

Det hørtes litt kjent ut [8|]
Eivind har vært så rolig og snill helt frem til nå...
Nå sover han så urolig på natta at jeg ikke får sove, han er overalt på gulvet, "høyt" og lavt og kan nesten ikke ha ham på stellebordet lenger for der spenner han seg i bue [8D] [&:] [:o]
Jeg har tenkt tanken at han kanskje skal vise at han har gått fra å være en søt liten baby til å bli en ordntlig "guttebass" ? [8|] [;)]

Føler med deg du...[8|][:)]
Masse,masse god bedringsklemmer til deg...[;)]
Håper du kommer over sliten kneika snart...[:)]

Syntes du er tøff jeg. Hadde ikke taklet det så bra selv tror jeg. Hater å være elene.

Klemmer i tonnevis fra meg

ORIGINAL: Linka

Syntes du er tøff jeg. Hadde ikke taklet det så bra selv tror jeg. Hater å være elene.

Klemmer i tonnevis fra meg

tusen Takk Linka.[:)]

Håper det går bedre nå....Er ikke så lett for disse små heller....
Henriette sov dårlig(jeg og!) inatt og har ært på helsestasjonen idag og fått vaksine...så hun har nå ligget strekk ut og soet i flere timer....stakkar liten.......
Missuner deg ikke, den formen du er om dagen........

ORIGINAL: Pearl81

Henriette sov dårlig(jeg og!) inatt og har ært på helsestasjonen idag og fått vaksine...så hun har nå ligget strekk ut og soet i flere timer....stakkar liten.......

takk - vi skal på helsestasjonen og få vaksine på onsdag.. og må trolig ta bussen siden "bestemor" dro av sted med bilen i dag[8|] (deres bil som vi har fått låne litt)

- og så skal vi være der GRYTIDLIG om morgenen [:'(]

takk - vi skal på helsestasjonen og få vaksine på onsdag.. og må trolig ta bussen siden "bestemor" dro av sted med bilen i dag[8|] (deres bil som vi har fått låne litt)

Kanskje du kan ringe å høre om du kan få bytte tidspunkt?
Er kanskje noen som har avlyst timen sin?
Det er de veldig behjelpelig med her i hvert fall [:)]

ORIGINAL: snusken

Kanskje du kan ringe å høre om du kan få bytte tidspunkt?
Er kanskje noen som har avlyst timen sin?
Det er de veldig behjelpelig med her i hvert fall [:)]

Ja, det er jo bare et stikk, da . resten av kontrollen HAR vi tatt[8|]

Back
Topp