Savner magen....

sørlandet79

Forelsket i forumet
Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle savne den store tunge gravidmagen. Men det gjør jeg fakisk nå. Savner å kjenne sparkenen fra tvillingene. Har aldri savnet magen ved mine to tidligere graviditeter. Men denne gangen var siste gang jeg gikk gravid (hvis det ikke skjer et uhell) så kanskje derfor jeg savner magen.

Noen andre som savner magen??

her har jeg magen enda, og gleder meg til å bli kvitt den.. men kommer kanskje til å savne den senere:p

Tenker at det er mange ting jeg ikke kommer til å savne. Men magen og sparkene tror jeg jeg blir å savne... Så skjønner deg, enda jeg har min ennå![:)] Særlig hvis det er siste gang for deg... Du får prøve å tenke hvor lett og spretten du er[:D] Å for noen fantastiske barn du har båret fram!

ej he magen min enda og vil ikkje bli kvitt den[:D]
stor koser mej,og kjem fort te og savne den ja[:)]

Jeg gleder meg til å få ut barnet.. !! [:D]
Men jeg kommer nok til å savne magen ja...
Synes det er koselig å kjenne at hun rører på seg inni magen min . Men det blir så herlig å få henne ut!!
Jeg vet at vi skal i alle fall ha ett barn til[;)]

Joda, må innrømme eg savner spark og bevegelse, det gjorde eg egentlig sist og.. Løje d der...

ORIGINAL: sørlandet79

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle savne den store tunge gravidmagen. Men det gjør jeg fakisk nå. Savner å kjenne sparkenen fra tvillingene. Har aldri savnet magen ved mine to tidligere graviditeter. Men denne gangen var siste gang jeg gikk gravid (hvis det ikke skjer et uhell) så kanskje derfor jeg savner magen.

Noen andre som savner magen??

Nei fytti rakkern sin da!!
Jeg er sååå glad for å få igjen kroppen min og miste alle vondter at den savner jeg ikke[:D]
Kanskje jeg vil savne sparkene, men aldri noe mer enn det... tror jeg... hehe[:)]

jeg savner magen og sparka det gjør jeg[:)] 

Back
Topp