Savner magen og sparkene jeg...

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
For 5 dager siden fikk jeg min vakre, lille prins John-Phillip, og jeg savner magen allerede! Savner å gå rundt med struttemagen og vise stolt frem at JEG ER GRAVID!

Nå ligger han ved siden av meg, og er bare helt nydelig! Jeg elsker å høre de herlige koselydene når vi pupper :)

Er det flere av oss som har født som også savner magen?

Har ikke født enda, men det blir i morgen... Er ikke klar for at den vakre struttemagen forsvinner! Men gleder meg masse til babykos da :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var like lei av magen i de 2 første sv.skap og savnet magen like mye rett etter fødsel. :)så regner med jeg kommer til å savne magen denne gangen også:cool:

Sent from my GT-S5830 using BV Forum mobile app

Akkurat nå tror jeg dere er helt tullete! Jeg sitter her med en mage så stor at jeg nesten må ha jekketralle for å komme meg på do og finner ingen god stilling å sitte i. Men når babyluss er ute og kakemannkroppen er et faktum, kan jeg nok tenke som dere. Blir litt "ensomt" og stille. Godt de henger fast i kroppen vår en stund;

Nei, fytti.. Jeg er dog fortsatt gravid.. Men jeg kommer ikke til og savne magen.. Kommer meg ingen vei, og jeg er ingen "kosemedmagen" jente.. Bebi skal få kos når ho er på utsia, men magen.. Nei, den ska bort, og det blir godt altså :P

Kan ikke vente med å få tilbake kroppen min!!!

Storebror var veldig fornøyd i dag med at jeg har magen for meg selv:) så han måtte sitte litt oppå den igjen:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Kunne ikke hvert mere fornøyd med atf magen et borte :D for ikke å snakke om at jeg har fått kroppen min tilbake! Utrolig herlig å hag babyen på utsiden og heller kose med han <3
utrolig deilig tanke at jeg aldri mer skal gå gravid! MEN samtidig litt trist at vi ikke skal ha en liten bab. Igjen. Men nyter det max ut nå :)

Magen savner jeg absolutt ikke! :p Liker bedre at babyen er på utsiden akkurat nå ;)
Men spør igjen om noen mnd, da savner jeg sikkert magen litt ;)

Back
Topp